آیمریک لاپورت:/ به دو دلیل اسپانیا را به جای فرانسه انتخاب کردم


آیمریک لاپورت:/ به دو دلیل اسپانیا را به جای فرانسه انتخاب کردم

آیمریک لاپورت، مدافع تیم ملی اسپانیا، در مورد دلایل انتخاب بازی برای این تیم به جای فرانسه حرف زده است.

به گزارش "ورزش سه"، آیمریک لاپورت قبل از اینکه سال گذشته و قبل از رقابت های یورو بازی برای تیم ملی اسپانیا را انتخاب کند، تمام دوران جوانی و فوتبالی خود را برای فرانسه سپری کرده و از این شانس برخوردار بود که در رده ملی برای این تیم نیز بازی کند. اما در نهایت انتخاب آیمریک لاپورت تیم ملی اسپانیا بود و حالا این بازیکن مدعی شد حضور لوییس انریکه روی نیمکت و سبک بازی لاروخا، از دلایل این تصمیم مهم در زندگی اش بوده است.

آیمریک لاپورت:/ به دو دلیل اسپانیا را به جای فرانسه انتخاب کردم

آیمریک لاپورت گفت: "نظر من عوض شد. به جای اینکه به من بگویند فرانسوی هستم، حالا بیشتر خوشحال می شوم که من را اسپانیایی خطاب کنند و این باعث رضایت من می شود. در آن مقطع تصمیم گرفتم برای تیم ملی اسپانیا بازی کنم و انتخاب خودم را انجام داده و از این حیث راضی هم هستم.

هم حضور سرمربی تیم ملی اسپانیا و هم فلسفه فوتبال این کشور که با آن احساس هماهنگی بیشتری می کنم، از دلایل انتخاب اسپانیا توسط من به جای تیم ملی فرانسه بود. من احساس می‌کنم خیلی بیشتر با اسپانیایی‌ها همذات پنداری می‌کنم و اسپانیایی‌ها محبتی را که در آن زمان با انتخابم نسبت به آنها نشان داده را امروز جبران می کنند و این باعث خوشحالی من است."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تاکید وزیر خارجه سوریه بر حق دفاع مشروع ایران در برابر رژیم صهیونیستی