کاپیتان بارسلونا فاش کرد: فوریه تصمیم می‌گیرم


کاپیتان بارسلونا فاش کرد: فوریه تصمیم می‌گیرم

سرخیو بوسکتس، کاپیتان باتجربه بارسلونا، احتمال جدایی از این تیم در پایان فصل را رد نکرد.

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد سرخیو بوسکتس، هافبک اسپانیایی بارسا، در پایان فصل با این تیم به اتمام می رسد و هنوز توافقی در مورد تمدید قرارداد بین طرفین صورت نگرفته است. باشگاه اینتر میامی تحت مالکیت دیوید بکام از لیگ ایالت متحده، به شدت خواهان جذب کاپیتان بارسلونا و البته لیونل مسی شده و قصد دارد در فصول آینده توجه هواداران فوتبال در سراسر جهان را به خود جلب کند. حالا سرخیو بوسکتس فاش کرد در ماه فوریه تصمیم نهایی خود را ابتدا به بارسلونا و بعد به اهالی فوتبال اعلام خواهد کرد.

کاپیتان بارسلونا فاش کرد: فوریه تصمیم می‌گیرم

سرخیو بوسکتس گفت: "می دانم که فقط یک سال تا پایان قراردادم مانده و این آخرین فصل قرارداد فعلی ام با بارسلوناست، اما بارها گفته ام که هنوز با هیچ تیمی توافق نکرده و قراردادی امضا نکرده ام. من می خواهم تا ماه فوریه صبر کرده و نسبت به تصمیم نهایی خود اطمینان حاصل کنم. من همیشه گفته ام که دوست دارم در لیگ ایالات متحده و البته بیش از همه در باشگاه اینتر میامی به میدان رفته و بازی کنم، اما تا امروز با هیچ باشگاهی در ایالات متحده یا در هیچ لیگ دیگری به توافق نرسیده ام. قطعا مدیران و کادر فنی بارسلونا اولین افرادی خواهند بود که از برنامه ام مطلع خواهند شد و وقتی تصمیم خود را گرفتم ابتدا در این مورد به آنها خواهم گفت."

سرخیو بوسکتس 34 ساله تمام دوران حرفه ای خود را در باشگاه بارسلونا سپری کرده و هشت بار قهرمان لیگ اسپانیا و سه بار فاتح لیگ قهرمانان اروپا شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نشنیده آیسان آقاخانی زن محمدرضا گلزار ! + عکس ها و خصوصی ها