داوید ویا:/ اسپانیا با انریکه مدعی قهرمانی در جام جهانی است


داوید ویا:/ اسپانیا با انریکه مدعی قهرمانی در جام جهانی است

داوید ویا، ستاره سابق تیم ملی اسپانیا، به تمجید از عملکرد لوئیس انریکه در رختکن لاروخا پرداخته است.

به گزارش "ورزش سه"، بازگشت دوباره لوئیس انریکه به نیمکت تیم ملی اسپانیا دوباره آنها را تبدیل به تیمی مدعی کرده و لاروخا با شروع موفق خود در این دوره، یکی از بخت های کسب عنوان قهرمانی در جام جهانی محسوب می شود. داوید ویا، مهاجم گلزن اسپانیا در جام جهانی 2010، مدعی شد نقش لوئیس انریکه در ساختن این تیم بالاست و آنها می توانند عنوان قهرمانی را در این جام جهانی از آن خود کنند.

داوید ویا:/ اسپانیا با انریکه مدعی قهرمانی در جام جهانی است

داوید ویا گفت: "فکر می کنم لوئیس انریکه نه تنها در جام جهانی روی نیمکت تیم ملی اسپانیا وظیفه و کار خود را به خوبی انجام می دهد، بلکه حضور این سرمربی در رختکن دلیل این فضا و جو فوق العاده و بسیار خوب در تیم ملی اسپانیا است. در حال حاضر لوییس انریکه گروه فوق العاده ای از بازیکنان اسپانیایی را در اختیار دارد که در بالاترین سطح و شرایط دشوار، خیلی خوب عمل کرده و انتظارات را برآورده می کنند.

تیم ملی اسپانیا در اولین بازی خود در جام جهانی مقابل کاستاریکا بسیار خوب بازی کرده، گل های زیادی به ثمر رساند و در نهایت به پیروزی بزرگ 0-7 دست یافت. همچنان آنها مقابل تیم ملی آلمان نیز شرایط را به خوبی مدیریت کردند و من معتقدم که این تیم می تواند جام جهانی را فتح کرده و به عنوان قهرمانی دست یابد."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیروقت خوابیدن مشکلی ایجاد می‌کند؟