باید ژاپن را ببریم/ اسپانیا شانس اول نیست، امیدوارم فینالیست شویم


باید ژاپن را ببریم/ اسپانیا شانس اول نیست، امیدوارم فینالیست شویم

اونای سیمون معتقد است اسپانیا شانس اول قهرمانی نیست ولی می تواند تا فینال جام جهانی بالا برود.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اسپانیا پس از برتری 7-0 برابر کاستاریکا و تساوی 1-1 مقابل آلمان به بازی سوم خود در جام جهانی رسیده و فردا باید برابر ژاپن به میدان برود. یک تساوی هم برای صعود کافی است ولی با کسب برد، اسپانیا قطعا به عنوان صدرنشین راهی دور بعد می شود.

باید ژاپن را ببریم/ اسپانیا شانس اول نیست، امیدوارم فینالیست شویم

اونای سیمون، گلر اسپانیا، در نشست خبری امروز خود گفت:«ما بهترین تیم از لحاظ تملک توپ و میدان هستیم و معمولا بازیکنان در طول بازی بارها به من پاس می دهند و مشارکتم در بازی زیاد است. این ژاپن شباهت زیادی به تیم سال گذشته در المپیک توکیو دارد. از لحاظ گروهی بسیار خوب کار می کنند و می دانم که از زمین ما شروع به پرس خواهند کرد. ژاپن نیاز به گل زدن و کسب پیروزی دارد. ما نیز دقیقا با همین هدف وارد زمین می شویم.»

سیمون ادامه داد:«شاید شانس اول قهرمانی نباشیم ولی در جام جهانی بارها تیمی که شانس اول بوده، قهرمان نشده است. به ایده های تاکتیکی خودمان باور داریم و تا پای جان به همین سبک و شیوه پایبند می مانیم. با همین سبک بازی تا به اینجا رسیده ایم و امیدوارم تا فینال بالا برویم. این سبک مورد علاقه مربی است و همه بازیکنان نیز با او هستند.»

این بهترین مقطع فوتبالی شماست؟«نمی دانم ولی شاید همینطور باشد. هنوز جوانم و به دنبال یادگیری هستم. از لوییس انریکه در تیم ملی و از ارنستو والورده در بیلبائو چیزهای زیادی یاد گرفته ام. روند پیشرفتم ادامه دارد و برای خودم حد و مرزی قائل نیستم.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403