رژیم صهیونیستی مانع از ورود تجهیزات به بیمارستان های غزه می شود


رژیم صهیونیستی مانع از ورود تجهیزات به بیمارستان های غزه می شود

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که مسئولان رژیم صهیونیستی مانع از ورود تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی به بیمارستان های غزه می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که مسئولان رژیم صهیونیستی مانع از ورود تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی به بیمارستان های غزه می شود که این امر باعث اخلال در روند درمان بیماران و تشدید بیماری آنها شده است.

وزارت بهداشت فلسطین در بیانیه ای افزود: مسئولان رژیم صهیونیستی از روش های وقت کشی و مانع تراشی غیر قابل توجیه در زمینه صدور مجوز ورود تجهیزات بیمارستانی و طبی به بیمارستان های نوار غزه استفاده می کنند.

در این بیانیه آمده است: بیماران سرطانی و قلبی و بخش مراقبت های ویژه به خاطر مانع تراشی های رژیم صهیونیستی با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم می کنند، محاصره و مانع تراشی های مسئولان صهیونیستی اصلی ترین تهدید علیه جان بیماران است.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه، رژیم صهیونیستی را مسئول کامل جان بیماران دانست و از نهادهای بین المللی و حقوقی خواستار اعمال فشار به مسئولان این رژیم جهت اجازه ورود تجهیزات پزشکی به بیمارستان های غزه شد.

گفتنی است، از زمان آغاز محاصره تحمیل شده بر غزه توسط رژیم صهیونیستی در ژوئن ۲۰۰۷ تاکنون صدها بیمار فلسطینی جان خود را از دست داده اند که بیشتر قربانیان محاصره غزه را کودکان بیمار فلسطینی تشکیل می دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس