پیام فراجا به مناسبت فرا رسیدن روز مجلس


پیام فراجا به مناسبت فرا رسیدن روز مجلس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در پیام صادره از سوی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به مناسبت فرا رسیدن روز مجلس آمده است: سالروز شهادت آیت الله سیدحسن مدرس این مجتهد سیاستمدار، مجاهد، متعهد، حق مدار و ظلم ستیز در شب ۱۰ آذر ۱۳۱۶ به...

پیام فراجا به مناسبت فرا رسیدن روز مجلسبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در پیام صادره از سوی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به مناسبت فرا رسیدن روز مجلس آمده است:

سالروز شهادت آیت الله سیدحسن مدرس این مجتهد سیاستمدار، مجاهد، متعهد، حق مدار و ظلم ستیز در شب ۱۰ آذر ۱۳۱۶ به دست عمال رضاخانی روز مجلس شورای اسلامی نام گرفت تا نمایندگان منتخب مردم در خانه ملت با تأسی از این مبارز خستگی ناپذیر، مجاهدانه در احقاق حقوق مردم لحظه‌ای درنگ نکرده و تمام تلاش خود را در جهت گسترش عدالت، مبارزه با فقر و فساد و حمایت از اقشار آسیب پذیر به کار بندند.

مجلس، مظهر اراده یک ملت و جایگاهی است که مردم سالاری در آن تحقق می‌یابد. خانه ملت محل تقابل همه عقاید و تجزیه و تحلیل این آراء و نظرات است و رسیدن به اجماع در آن می‌تواند منجر به ارتقاء مدنی یک جامعه از وجوه مختلف شده و استقلال و آزادی در کشور را استحکام بخشد.

به فرموده رهبر فقید و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران "مجلس مرکز همه قدرت‌ها و قانون‌ها است و این مجلس است که همه را هدایت می‌کند و باید هدایت کند. " قانون‌گذاری یا وضع قانون و نظارت بر آن از وظایف مجلس بوده و عظمت و بزرگی یک ملت از مجلس آن است و وکلای مجلس همواره بایستی صرفنظر از تعلقات حزبی در راستای منافع ملی و مصالح کشور گام بردارند.

رهبر معظم انقلاب "مدظله العالی" مجلس شورای اسلامی را از ارکان اصلی مدیریت کشور و اجتناب جدی از تبعیض و فساد را از شاخصه‌های نماینده انقلابی دانسته اند. بی شک اتخاذ تصمیمات مناسب برای رفع مشکلات و ارائه راهکار مناسب از سوی نمایندگان ملت، عزت و سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران را در پی خواهد داشت.

فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله سیدحسن مدرس، روز مجلس را به رئیس و نمایندگان انقلابی خانه ملت تبریک و تهنیت گفته و توفیقات روزافزون در تحقق مردم سالاری دینی و رفع مشکلات مردم شریف ایران اسلامی را در سایه رهنمود‌های مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله امام خامنه‌ای عزیز"مدظله العالی" از درگاه خداوند متعال مسئلت داشته و اعلام می‌دارد این فرماندهی در راستای توسعه و تحقق امنیت که لازمه فرآیند تصمیم سازی‌های موثر است، از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و تا پای جان برای صیانت از آرمان‌های نظام اسلامی جهادگونه عمل خواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟