گزینه‌های رنگی احتمالی برای سامسونگ گلکسی S23 اولترا اعلام شد


گزینه‌های رنگی احتمالی برای سامسونگ گلکسی S23 اولترا اعلام شد

اخیرا یک شایعه مبهم منتشر شده در کره‌جنوبی نشان داد که گوشی‌های سری گلکسی S23 سامسونگ ضمن برگزاری رویداد آینده Galaxy Unpacked در اوایل فوریه سال 2023 به‌طور رسمی معرفی خواهند شد. امروز یک افشاگر با نام رولاند کوانت، فهرستی از گزینه‌های رنگی و...

اخیرا یک شایعه مبهم منتشر شده در کره‌جنوبی نشان داد که گوشی‌های سری گلکسی S23 سامسونگ ضمن برگزاری رویداد آینده Galaxy Unpacked در اوایل فوریه سال 2023 به‌طور رسمی معرفی خواهند شد. امروز یک افشاگر با نام رولاند کوانت، فهرستی از گزینه‌های رنگی و مواد اولیه مورد استفاده جهت تولید کیس‌های مختلف گلکسی S23 را در شبکه اجتماعی توییتر منتشر کرده است.

  • کاور چرمی با رنگ‌آمیزی‌های قهوه‌ای شتری، مشکی و سبز
  • کاور سیلیکونی همراه با بند در مدل‌های رنگی مشکی و سفید
  • کاور سیلیونی در مدل‌های رنگی خاکی، سورمه‌ای، نارنجی، سفید و بنفش
  • کاور فریم با رنگ‌آمیزی مشکی و سفید
  • کاور Clear View در مدل‌های رنگی مشکی، بنفش، خاکی و کرم
  • کاور شفاف با ظاهری زیبا و افکت درخشان

رولاند کوانت خاطرنشان می‌کند که این اطلاعات لزوما کامل نبوده و کیس‌های جدید احتمالا با مدل‌های رنگی دیگری نیز در دسترس مشتریان قرار خواهند گرفت. سامسونگ گلکسی S23 اولترا همانند مدل سال گذشته یعنی گلکسی S22 اولترا با الهام از سری منحل شده گلکسی نوت طراحی خواهد شد. این موضوع بدان معناست که گجت مذکور به‌همراه یک قلم S Pen و یک حفره داخلی جهت میزبانی از قلم دیجیتال روانه بازار خواهد شد.

بر اساس اطلاعات فاش شده توسط وبسایت SamMobile در سال آینده قلم S Pen با مدل‌های رنگی مشکی، سبز، رز و بژ عرضه خواهد شد. در اقدامی مشکوک، مدل رنگی بژ به‌‌عنوان یکی از گزینه‌های قابل عرضه برای پاوربانک جدید سامسونگ در سال 2023 به معرض نمایش گذاشته شده است.

گزینه‌های رنگی احتمالی برای سامسونگ گلکسی S23 اولترا اعلام شد

رولاند کوانت با انتشار توییتی اعلام کرد که این پاوربانک هنوز به‌صورت عمومی عرضه نشده و دارای شماره مدل EB-P3400 خواهد بود. این پاوربانک دارای ظرفیت 10 هزار میلی‌آمپرساعتی بوده و از قابلیت شارژ با سرعت 25 وات پشتیبانی می‌کند.

با توجه به مدل‌های رنگی مورد اشاره برای قلم S Pen می‌توان حدس زد که سامسونگ گلکسی S23 اولترا احتمالا به رنگ‌آمیزی مشکی، سبز، رز و بژ روانه بازار خواهد شد. مدل رنگی رز در واقع همان صورتی روشن خواهد بود. تصویر لو رفته از پاوربانک بژ رنگ سامسونگ در دستیابی به درکی بهتر از ظاهر مدل بژ گلکسی S23 اولترا موثر خواهد بود. پاوربانک جدید سامسونگ احتمالا در کنار گلکسی S23 اولترا طی سال آینده میلادی عرضه خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گیتی آذرپی درگذشت