مکزیک برای گلزنی آرژانتین دعا می‌کند


مکزیک برای گلزنی آرژانتین دعا می‌کند

درحالیکه آرژانتین 2-0 از لهستان پیش افتاده و صعودش به عنوان صدرنشین قطعی است ولی مکزیکی‌ها درحالیک بی‌صبرانه منتظر گلزنی تیم‌شان به عربستان هستند برای گل زدن آرژانتین در مقابل لهستان هم دعا می‌کنند.

به گزارش "ورزش سه"، معادلات گروه C جام جهانی قطر به شکل عجیبی گره خورده و تکلیف تیم دوم صعود‌کننده تا لحظه آخر مشخص نیست.

دیدارهای آخر این گروه امشب از یک سو بین آرژانتین و لهستان و بین مکزیک و عربستان در حال انجام است. آرژانتینی‌ها در مقابل لهستان تا این لحظه 2-0 جلو هستند. آلبی‌سلسته با این پیروزی و حتی با پیروزی 1-0 خیالش از بابت صعود به عنوان صدرنشین راحت است و با شش امتیاز به عنوان تیم اول گروه صعود می‌کند.

مکزیک برای گلزنی آرژانتین دعا می‌کند

البته خیال آرژانتینی‌ها را مکزیک با برتری 2-0 مقابل عربستان راحت کرده است. عربستانی‌ها اگر در مقابل مکزیک پیروز بشوند با آرژانتین از نظر امتیاز برابر می‌شدند اما با توجه به روند دیدار مکزیک و عربستان بعید به نظر می‌رسد چنین اتفاقی بیفتد و عربستانی‌ها بتوانند سه گل به مکزیک بزنند.

اما رقابت اصلی در حال حاضر بین لهستان و مکزیک برای صعود به عنوان تیم دوم گروه است. با این نتایج یعنی پیروزی 2-0 آرژانتین و پیروزی 2-0 مکزیک، لهستان و مکزیک هر دو 4 امتیازی خواهند بود و تفاضل گل هر دو تیم 0 است. حتی تعداد گلهای زده و خورده دو تیم هم برابر است. اگر نتایج این دو بازی تا پایان باقی بماند لهستان تنها به لطف یک کارت زرد کمتر به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعد خواهد شد.

آرژانتین با اینکه 2-0 جلو افتاده ولی از موج‌های پیاپی حملات این تیم روی دروازه لهستان اینطور به نظر می‌رسد که آلبی‌سلسته قصد دارد مکزیک را کمک کند تا به دور دوم صعود کند. مکزیکی‌ها که چشم به دیدار تیم‌شان مقابل عربستان دوخته‌اند از آن طرف هم نیم‌نگاهی به بازی آرژانتین و لهستان دارند و امیدوارند اگر تیم خودشان نتواند آرژانتینی‌ها با به ثمر رساندن یک گل دیگر صعودشان با مرحله یک هشتم را ممکن کنند.

مکزیک برای گلزنی آرژانتین دعا می‌کند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی