نگرانی قطر از آرژانتینی‌ها: آماده‌باش در 974


نگرانی قطر از آرژانتینی‌ها: آماده‌باش در 974

حضور پرتعداد تماشاچیان آرژانتینی در قطر و برگزاری دیدار امشب آرژانتین و لهستان در استادیوم 974 که ظرفیتی کمتر از لوسیل دارد مقامات قطری را نگران اتفاق‌های ناشی از ازدحام جمعیت کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، بازی‌های آرژانتین از جمله پرتعدادترین تماشاچی‌های حاضر در جام جهانی قطر است. تقریبا در همه جای این کشور کوچک حاشیه جنوبی خلیج فارس می‌توان هوادارانی را با پیراهن‌های راه‌راه آبی و سفید دید که بر پشت آنها شماره 10 و نام مسی یا مارادونا چاپ شده است. از منطقه سوق وقف گرفته تا سواحل قطره همه جا می‌توان نشانه‌هایی از حضور آرژانتینی‌ها دید.

دو بازی قبلی آلبی‌سلسته در استادیوم‌های نسبتا بزرگ‌تر جام جهانی برگزار شد اما دیدار حساس امشب آرژانتین مقابل لهستان به میزبانی استادیوم 974 برگزار می‌شود که ظرفیتی کمتر از استادیوم قبلی‌شان لوسیل دارد.

نگرانی قطر از آرژانتینی‌ها: آماده‌باش در 974

رسانه‌های آرژانتینی به نقل از مقامات فیفا گزارش دادند که قطری‌ها امشب نگران ایجاد ازدحام در داخل و اطراف استادیوم 974 هستند. این ورزشگاه تنها ظرفیت پذیرش 44هزار تماشاچی دارد. اما این تنها نیمی از تعداد تماشاچی‌هایی است که برای دیدار دو بازی قبلی آرژانتین مقابل عربستان و مکزیک به ورزشگاه رفته بودند.

این نگرانی بی‌جا نیست چرا که فیفا و برگزارکنندگان قطری می‌دانند تعداد زیادی هوادار آرژانتینی به قطر سفر کرده که بلیت این بازی را در دست ندارند و ممکن است خود را به اطراف ورزشگاه برسانند تا به نحوی وارد شده و بازی را تماشا کنند. به همین دلیل قطری‌ها از ساعتی پیش نیروهایی اضافی به ورزشگاه 974 اعزام کرده‌‌اند تا از شکل‌گیری هر نوع ازدحام که ممکن است حوادثی تلخ به وجود بیاورد جلوگیری کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب توجه این استایل ساده نانسی عجرم+ عکس