القادری: با غرور و سربلندی به تونس برمی‌گردیم


القادری: با غرور و سربلندی به تونس برمی‌گردیم

جلال القادری، سرمربی تونس، بعد از آنکه تیمش با وجود پیروزی 1-0 مقابل فرانسه نتوانست از گروهش صعود کند گفت تونسی‌ها سربلند با جام جهانی قطر خداحافظی می‌کنند.

به گزارش "ورزش سه"، تونس امشب موفق شد فرانسه، مدافع عنوان قهرمانی و یکی از مدعیان مهم قهرمانی در جام جهانی 2022 را با نتیجه 1-0 شکست بدهد. ولی حتی این پیروزی برای صعود تونسی‌ها از گروه D کافی نبود و فرانسه به عنوان صدرنشین و استرالیا به عنوان تیم دوم از این گروه به مرحله یک‌هشتم نهایی رفتند.

تونس برای صعود به پیروزی مقابل فرانسه و یک تساوی در دیدار استرالیا و دانمارک نیاز داشت اما استرالیایی‌ها این امید شاگردان القادری را نقش بر آب کردند و با پیروزی 1-0 بر دانمارک راهی مرحله بعد شدند. جلال القادری اما در پایان بازی گفت او و شاگردانش با افتخار و سربلندی جام جهانی را ترک می‌کنند.

سرمربی تونس در پایان مسابقه در یک کنفرانس خبری شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

القادری: با غرور و سربلندی به تونس برمی‌گردیم

با غرور و افتخار به تونس برمی‌گردیم
پیروزی مقابل مدافع عنوان قهرمانی جام جهانی برای ما یک برد تاریخی است. ولی ما می‌خواستیم به مرحله بعد صعود کنیم و این هدف اصلی‌مان بود. متاسفانه از تورنمنت حذف شدیم ولی با افتخار و غرور جام جهانی را ترک کرده و به کشورمان برمی‌گردیم.

تونس در شش جام جهانی حاضر بوده ولی هرگز از مرحله گروهی بالاتر نرفته است
ما در این جام چهار امتیاز به دست آوردیم که جمع کردن‌شان اصلا ساده نبود. تنها یکی از سه بازی ما در سطحی که از تونس انتظار می‌رود نبودیم؛ بازی مقابل استرالیا. در بازی امشب از دشوارترین محک‌مان سربلند بیرون آمدیم ولی در مقابل استرالیا می‌توانستیم خیلی بهتر کار کنیم. اما افسوس نمی‌خوریم. ما در گروهی بسیار سخت قرار داشتیم و به خاطر نتایج‌مان احساس غرور می‌کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد