سرمربی دانمارک: احساساتی و بی‌کیفیت بودیم


سرمربی دانمارک: احساساتی و بی‌کیفیت بودیم

سرمربی دانمارک که بعد از شکست مقابل استرالیا ناراحتی و غم در صورتش موج می‌زد به خبرنگاران گفت دانمارک کیفیت لازم را نداشت و بیش از حد احساساتی بازی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، دانمارک امشب در حالی در آخرین بازی خود در گروه D جام جهانی قطر مقابل استرالیا ایستاد که پیش از این مسابقه یک امتیازی بود ولی در صورت پیروزی مقابل استرالیا می‌توانست با توجه به نتیجه دیدار دیگر گروه به صعود به عنوان تیم دوم امیدوار باشد.

سرمربی دانمارک: احساساتی و بی‌کیفیت بودیم

دانمارکی‌ها بازی را خوب آغاز کردند و مالکیت توپ را در اختیار داشتند اما استرالیا به خوبی موفق شد بازی را به سمتی هدایت کند که دانمارکی‌ها نتوانند حملاتی موثر اجرا کنند و کم کم خسته بشوند. در نهایت استرالیایی‌ها روی یک ضدحمله به گل رسیدند و این برتری را تا پایان بازی حفظ کردند.

کاسپر هیولماند، سرمربی دانمارک، در پایان بازی با صورتی که ناراحتی و غمگین بودن از آن می‌بارید در مقابل خبرنگاران قرار گرفت و از بازیکنانش انتقاد کرد.

سرمربی دانمارک: احساساتی و بی‌کیفیت بودیم

در بازی دانمارک از ریتم و ضرباهنگ خبری نبود
ما با ضرباهنگ و ریتمی که باید بازی نکردیم؛ ریتمی که قبلا بارها آن را در تیم پیاده کرده بودیم ولی امشب هیچ خبری از آن نبود. البته معتقدم امشب خیلی خوب شروع کردیم و موقعیت‌های خوبی هم داشتیم. ولی بعد از مدتی هر چه ساخته شده بود به باد رفت و دانمارک دیگر هیچ ساختار تیمی‌ای نداشت.

دانمارک احساساتی و بی کیفیت بود
دانمارک امشب بیش از حد احساساتی بازی کرد و کیفیت لازم را نداشت. در مقابل تیمی مثل استرالیا در چنین بازی حساسی به هیچ وجه نباید احساساتی بود. ما علاوه بر اینکه کیفیت نداشتیم احساسات را هم به حریف باختیم. وقتی حریف شما را احساساتی می‌کند و با جنگندگی سعی می‌کند تحریک‌تان کند شما باید فوتبال باکیفیت ارائه بدهید ولی ما این کار را نکردیم.

فقط مقابل فرانسه قابل قبول بودیم؛ در دو بازی دیگر ضعیف بودیم
در این شکی نیست که ما در این تورنمنت بهترین عملکردی که در توان‌مان بود را ارائه ندادیم. به نظر من در بازی مقابل فرانسه کیفیت‌مان قابل قبول بود. البته عملکرد عالی‌ای نبود ولی قابل قبول بود. در دو بازی دیگر اما هیچ کیفیت قابل بحثی نداشتیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی