احساسی ترین بازی یک هشتم نهایی برای ستاره آمریکا


احساسی ترین بازی یک هشتم نهایی برای ستاره آمریکا

سرجینیو دست، بازیکن سابق آژاکس، مشتاقانه منتظر دوئل با هم تیمی های سابق خود است: "آنها باید مراقب باشند!"

به گزارش "ورزش سه"، برای یکی از بازیکنان تیم آمریکا، دیدار مقابل تیم ملی هلند در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی، دیداری بسیار ویژه خواهد بود. سرجینیو دست، پسری اهل آلمر، در مقابل چند هم تیمی سابق خود قرار می گیرد.

دست یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی آمریکا در جریان پیروزی ١-٠ برابر ایران بود. او با ظاهر جالب توجه خود با آن موهای سفید شده پاس تنها گل آمریکا برابر ایران را ارسال کرد و به تیم برهالتر در راه صعود به مرحله حذفی جام جهانی کمک کرد.

دست در آلمر، از پدری سورینامی-آمریکایی و مادری هلندی متولد شد. او فوتبال را از آلمر سیتی شروع کرد، اما در سال 2012 توسط آژاکس انتخاب شد. او در آنجا به عنوان یک مدافع راست سریع و چابک هشت سال ماندگار شد و در تیم اصلی به میدان رفت. در سال 2020 او یک انتقال رویایی به باشگاه بارسلونا انجام داد. پس از دو فصل حضور در باشگاهی بزرگ، او به میلان منتقل شد.

احساسی ترین بازی یک هشتم نهایی برای ستاره آمریکا

با توجه به نمایشی که آمریکا مقابل ایران ارائه داد حالا به نظر می رسد که این تیم یک حریف دشوار برای رقیب خود در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی خواهد بود. در این بین سرجینیو دست یکی از بهترین بازیکنان این تیم محسوب می شود.

ستاره تیم ملی آمریکا در جدال با ایران یک بازیکن رونده و فوق‌العاده در کارهای هجومی نشان داد و همانطور که گفته شد تک گل صعود بخش تیمش نیز روی نفوذ و پاس عالی او برای کریستین پولیشیچ به ثمر رسید.

بعد از بازی وقتی دست از گروه بزرگی از خبرنگاران آمریکایی سؤالی به زبان هلندی می شنود می خواهد هر چه سریعتر به هتل برسد. اما او درباره تقابل با کشوری که بیشتر عمر خود را در آن سپری کرده، پاسخ کوتاهی می دهد و می گوید: "عالی، واقعا عالی اما آن ها واقعا باید مراقب ما باشند."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!