درگیری‌ خونبار در خوی + جزئیات


 درگیری‌ خونبار در خوی + جزئیات

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: در پی وقوع یک فقره درگیری خانوادگی در شهرستان خوی، چهار نفر جان باختند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ صادق شکری چهارشنبه شب اظهار کرد: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع قتل با سلاح گرم، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان خوی قرار گرفت.

وی افزود: با حضور کارآگاهان و بررسی صحنه قتل، مشخص شد که قاتل در این پرونده خواهر، خواهرزاده و مرد۶۵ ساله همسایه که برای میانجیگری آمده بود را با استفاده از یک قبضه سلاح گرم به قتل رسانیده و در نهایت خودش نیز به علت شدت جراحات وارده جان باخته است.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه علت و انگیزه این قتل اختلافات خانوادگی بوده است، تاکید کرد: مردم همواره باید آستانه صبر و تحمل خود را بالا ببرند.

وی ادامه داد: پلیس به طور مستمر برای برقراری نظم و امنیت و برخورد با مجرمان آماده بوده و انتظار می‌رود شهروندان نیز ضمن همکاری با پلیس، با اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ اطلاع دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته