شورای نگهبان همانند بقیه دستگاه ها نیازمند نظارت و پایش است


شورای نگهبان همانند بقیه دستگاه ها نیازمند نظارت و پایش است

نوراللهی با تأکید بر اینکه رعایت بی طرفی، قانون و استقلال از مؤلفه‌های مهم کاری در شورای نگهبان است، گفت: شورای نگهبان همانند بقیه دستگاه ها نیازمند نظارت و پایش است و نسبت به سایر دستگاه های اجرایی استثنا نیستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، سید رضا نوراللهی صبح امروز (6 آذر) در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: شورای نگهبان همانند بقیه دستگاه ها نیازمند نظارت و پایش است و نسبت به سایر دستگاه های اجرایی استثنا نیستیم وحتی این مهم در مجموعه ما جدی تر صورت می پذیرد.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان با اشاره به نظارت های دوره ای دفاتر شورای نگهبان در استان ها، ادامه داد: ما به عنوان یک دستگاه مستقل مصمم هستیم موضوع بازرسی را جدی‌تر از سایر دستگاه‌ها داشته باشیم تا مجموعه‌های ما از ریل اصلی خود منحرف نشوند.

وی با تأکید بر اینکه رعایت بی طرفی، قانون و استقلال از مؤلفه‌های مهم کاری در شورای نگهبان است، بیان کرد: این شورا به عنوان یک شورای قانون مدار وظایف مهمی در نظارت بر انتخابات و همچنین حوزه تقنین دارد.

نور اللهی با اشاره به اینکه شورای نگهبان نهادی متعلق به نظام اسلامی است، گفت: در قانون اساسی از شورای نگهبان به عنوان یک نهاد مهم و اثرگذار در سرنوشت کشور نام برده شده است.

پایان پیام/375

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا