فریاد«فلسطین_ فلسطین» در مواجهه با خبرنگاران اسرائیلی در جام جهانی 2022


فریاد«فلسطین_ فلسطین» در مواجهه با خبرنگاران اسرائیلی در جام جهانی 2022

شبکه های اسرائیلی اعلام کردند: هواداران فوتبال کشورهای عربی در جام جهانی قطر با خبرنگاران اسرائیلی حاضر در دوحه مصاحبه نمی کنند و فریاد «فلسطین_ فلسطین» سرمی دهند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المیادین، خبرنگار شبکه عبری زبان «12» در قطر اعلام کرد: باوجود امضای چهار توافقنامه عادی سازی روابط، اما بیشتر ملت‌های عربی حضورما در اینجا(جام جهانی قطر) را دوست ندارند.

شبکه i24news اعلام کرد: تعدادی از شبکه های اسرائیلی به رویترز اعلام کردند که خبرنگاران این شبکه ها در جام جهانی قطر از برخی افراد درخواست مصاحبه کردند که آنها امتناع کردند یا فریاد «فلسطین- فلسطین» سردادند. همچنین برخی از آنها پرچم فلسطین را روی شانه‌های خود پیچیدند.

این شبکه اعلام کرد: هواداران فوتبال از مصاحبه با خبرنگاران اسرائیل اجتناب می کنند. این اقدام می تواند چالش هایی در روابط کشورهای عربی و تل آویو داشته باشد.

این شبکه گزارش داد: تلاش خبرنگاران اسرائیلی برای گفتگو با هواداران فوتبال در دوحه طبق برنامه پیش نرفته است. فیلم های پخش شده در فضای مجازی نشان می دهد که هواداران سعودی، قطری، مراکشی و لبنانی عمدا از خبرنگاران اسرائیلی فاصله می گیرند.

اوهاد حمو، خبرنگاران شبکه عبری زبان «شبکه 12» که برای پوشش جام جهانی به قطر رفته است، می گوید: حضور ما اینجا با شعار اسرائیلی و نوشته عبری و گفتگو با زبان عبری مشکل ساز شده است. از آنجایی که بسیاری از هواداران در اینجا تلاش می کنند که مردم علیه ما بیرون بیایند، زیرا ما را نماینده عادی سازی می دانند.

در همین حال، «ادهم ابوسلمیهم هشتگ # غزه را در توئیت خود منتشر کرد و به خبرنگار شبکه 12 اسرائیل تاکید کرد: این ویدئو را از دست ندهید..# تماشا کنید: باصدای شکست خورده... اوهاد حمو، خبرنگار شبکه 12 اسرائیل می گوید: باوجود اینکه ما چهار توافقنامه عادی سازی امضا کردیم. اما بیشتر ملت‌های عربی حضور ما را در اینجا دوست ندارند،

وی می گوید: # جام_جهانی _ قطر_2022 فرصت واقعی برای آگاهی سازی جمعی ملت ما در مخالفت با موجودیت این رژیم غاصب است.

فریاد«فلسطین_ فلسطین» در مواجهه با خبرنگاران اسرائیلی در جام جهانی 2022

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد