ماتیا بینوتو از مدیریت تیم فرمول یک فراری استعفا داد


ماتیا بینوتو از مدیریت تیم فرمول یک فراری استعفا داد

بینوتو مدیر تیم فرمول یک فراری استعفای خود را اعلام کرد. ماتیا بینوتو در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد:تصمیم گرفتم همکاری خود را با فراری به پایان برسانم. شرکتی را ترک می‌کنم که دوستش دارم و ۲۸ سال است که بخشی از آن بوده‌ام. مطمئن هستم که تمام تلاش...

بینوتو مدیر تیم فرمول یک فراری استعفای خود را اعلام کرد.

ماتیا بینوتو از مدیریت تیم فرمول یک فراری استعفا داد

ماتیا بینوتو در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد:

تصمیم گرفتم همکاری خود را با فراری به پایان برسانم. شرکتی را ترک می‌کنم که دوستش دارم و ۲۸ سال است که بخشی از آن بوده‌ام. مطمئن هستم که تمام تلاش خود را برای رسیدن به اهداف تعیین شده، کرده‌ام. در حال حاضر تیمی متحد و رو به رشد را ترک می‌کنم. فراری، تیمی قوی، آماده و مطمئن برای رسیدن به بالاترین اهداف است. برای این تیم بزرگ بهترین‌ها را برای آینده آرزو می‌کنم. این تصمیم برای من بسیار سخت است.می‌خواهم از همه افرادی که در مقر اصلی فراری این سفر را با من همراه بوده‌اند، در کنار مشکلات و دست آوردهای موجود، تشکر کنم.

در نتیجه‌ی این استعفا جان الکان رسما مذاکرات با نامزدهای جایگزینی بینوتو را شروع کرد. روند انتخاب مدیر تیم جدید اسکودریا فراری در حال انجام است و انتظار می‌رود در سال جدید به مرحله‌ی نهایی برسد.

ماتیا بینوتو از مدیریت تیم فرمول یک فراری استعفا داد

همچنین ادعا می‌شود که ۴ تیم جمله آلپین و استون مارتین به دنبال جذب متیا بینوتو به تیم خودشان هستند.

فراری علاوه بر یافتن مدیر تیم باید به دنبال مدیر فنی نیز باشد که این کار را برای فراری سخت خواهد کرد، زیرا متیا بینوتو در این چند سال، مدیریت هر دو بخش را بر عهده داشت.

براساس شایعات گزینه اصلی برای جایگزینی ماتیا بینوتو در فراری، فردریک واسر مدیر فعلی آلفارومئو است. این مدیر فرانسوی در حال مذاکره با تیم فراری است اما برای قبول این پست، به نظر مثبت تیم خود احتیاج دارد.

ماتیا بینوتو از مدیریت تیم فرمول یک فراری استعفا دادFred Vasseur

پیش از این، سال گذشته اسکودریا فراری پست مدیریت را به آندریاس سایدل و کریستین هورنر پیشنهاد داده بود، با این حال این پیشنهاد توسط هر دوی آنها رد شد و به همین دلیل بینوتو یک سال دیگر به عنوان مدیریت تیم فراری باقی ماند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا