مخالف تعطیلی بودم/ فشردگی لیگ والیبال مصدومیت‌ها را افزایش می‌دهد


مخالف تعطیلی بودم/ فشردگی لیگ والیبال مصدومیت‌ها را افزایش می‌دهد

سرمربی تیم والیبال مس رفسنجان معتقد است در نیم فصل دوم لیگ برتر به دلیل فشردگی مسابقات و برگزاری لیگ در روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته، آمار مصدومیت بازیکنان افزایش پیدا می‌کند.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، ۱۰ هفته از لیگ برتر والیبال مردان گذشته است و تیم مس رفسنجان با دو برد و هشت باخت در جایگاه سیزدهم جدول رده‌بندی قرار دارد.

اسماعیل بادرنگین، سرمربی تیم مس در گفت‌وگو با ایسنا به عملکرد تیم خود اشاره و بیان کرد: یکسری اتفاقات در مجموعه مس افتاد و جابه‌جایی‌هایی صورت گرفت که ما را اذیت کرد و در شروع لیگ دو باخت فنی گرفتیم. نتایج نسبت به اتفاقات بد نبود اما در مجموع می‌توانستیم بهتر از این نتیجه بگیرم.

او در مورد وضعیت مسابقات لیگ برتر بیان کرد: خیلی از بازیکنان در تیم‌های مختلف تقسیم شده‌اند و کیفیت لیگ تغییر کرده است اما در دور برگشت و با توجه به نزدیک شدن مسابقات باز هم مصدومیت‌ها بالا می‌رود و نتایج عجیب و غریب رقم می‌خورد.

بادرنگین با اشاره به اینکه با تعطیلی لیگ برتر به دلیل حضور تیم نوجوانان در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی و تیم پیکان در جام باشگاه‌های جهان مخالف بود، بیان کرد: قرار است مسابقات از این به بعد در روزهای یکشنبه و چهارشنبه برگزار شود و به دلیل فشاری که به بازیکنان وارد می‌شود، مصدومیت‌ها هم افزایش پیدا می‌کند.

او در مورد جایگاه سیزدهمی تیم خود و احتمال ارتقاء جایگاه در نیم فصل دوم مسابقات گفت: باشگاه به ما مجوز تقویت تیم را داده است و اگر تیم را تقویت و بازیکنان مد نظرمان را بگیریم، نیم نگاهی به پلی‌آف هم داریم. در غیر این صورت فقط به دنبال حفظ سهمیه تیم در لیگ هستیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه والیبال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش