شهرداری گرگان _ گروه بهمن تهران: ببر و صدرنشین شو!


شهرداری گرگان _ گروه بهمن تهران: ببر و صدرنشین شو!

در هفته هفتم لیگ برتر بسکتبال زنان دیدار حساس تیم‌های گروه بهمن تهران با شهرداری گرگان برگزار می‌شود.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، ‌هفته هفتم لیگ برتر بسکتبال زنان جمعه، یازدهم آذر برگزار می‌شود تا ۱۰ تیم حاضر در این دوره از رقابت‌ها بار دیگر به مصاف هم بروند.

در این هفته مهمترین دیدار دور رفت مسابقات برگزار خواهد شد و طی آن تیم‌های گروه بهمن تهران و شهرداری گرگان به مصاف هم می‌روند تا صدرنشین مسابقات تعیین شود.

گروه بهمن و تیم گرگان هر دو در ۶ هفته گذشته مقابل رقبای خود به برتری رسیده‌ و هر کدام ۱۲ امتیاز کسب کرده‌اند اما گروه بهمن به دلیل تفاضل گل بهتر در جایگاه اول قرار گرفته و گرگان هم دوم است.

شاگردان نیکا بیک‌لیک‌لی در گرگان این هفته میزبان نماینده تهران هستند و این فرصت را دارند تا از امتیاز میزبانی بهره ببرند و با رقم زدن اولین شکست گروه بهمن به صدر جدول هم صعود کنند.

البته نازی طائرپور، سرمربی گروه بهمن معتقد است هر چند این دیدار مهم است اما اهمیت اصلی و اولویت اول برای این تیم دور پلی‌آف است و باید بیشتر به مرحله‌ای که قهرمان رقابت‌ها را تعیین می‌کند، توجه کرد.

در یکی دیگر از دیدارهای این هفته شاگردان مدینه آلبوعلی در پالایش نفت آبادان میزبان نیکان تهران هستند و باید دید که نفت می‌تواند همچون یک مدعی قهرمانی حریف خود را شکست دهد و امتیاز خانگی را از آن خود کند یا نه.

برنامه هفته هفتم لیگ برتر بسکتبال زنان به شرح زیر است:

سپهرداد تهران _ ذوب‌آهن اصفهان، ساعت ۱۱ صبح

شهرداری گرگان _ گروه بهمن تهران، ساعت ۱۳

پالایش نفت آبادان _ نیکان تهران، ساعت ۱۳

شرکت ملی گاز تهران _ پادما یدک اصفهان، ساعت ۱۳

پازآشا آروین _ تیروژ حیات کردستان، ساعت ۱۵

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بسکتبال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل