رستاخیز آرژانتین، یک مدعی جدید برای جام جهانی


رستاخیز آرژانتین، یک مدعی جدید برای جام جهانی

آرژانتین با غلبه بر لهستان شخصیت کافی برای صعود به عنوان صدرنشین گروه سوم را از خود نشان داد و حالا خبر از یک رستاخیز می دهد.

به گزارش "ورزش سه"، ورزشگاه مدرن و زیبای 974 قطر صحنه تولد دوباره تیم ملی آرژانتین بود. پیروزی مقابل مکزیک یک رستاخیز برای البی‌سلسته بود و شکست دادن لهستان حکایت از تولدی دوباره داشت. این تیم حالا بار دیگر خود را در قامت مدعی فتح جام جهانی مطرح کرده و می‌خواهد با جام قطر را ترک کند.

انزو فرناندز یکی از بهترین‌های تیم متحول شده اسکالونی است که بعد از درخشش در دو بازی قبلی، مقابل لهستان سرعت قابل توجهی به بازی تیمش داد. در این تیم، رودریگو دی‌پل هم یک مهره غیرقابل انکار است که بهترین بازی خود تا اینجای جام را مقابل لهستان انجام داد. جولین آلوارز، ملی‌پوش آرژانتینی باشگاه سیتی هم بخشی از عوامل دخیل در فوتبال سرعتی و متفاوت آرژانتین به حساب می‌آید که در کنار مسی و دی‌ماریا خط عناصر هجومی اسکالونی را تشکیل می دهند و مقابل لهستان بازی کردند.

رستاخیز آرژانتین، یک مدعی جدید برای جام جهانی

با حضور دو عنصر تهاجمی آماده در کنار مسی، آرژانتین به شکلی تیمی‌تر دست یافته است. در این تیم مسی نه به عنوان ناجی، بلکه در نقش مغز متفکر و یک شعبده باز عمل می کند. او فارغ از پنالتی که مقابل لهستان از دست داد بسیار موثر و قابل تحسین بازی کرد. لئو یک پنالتی مقابل لهستان از دست داد ولی روحیه خود را نباخت چون اکنون می داند که ساختاری پشت سرش وجود دارد که به او اجازه می دهد با آرامش، نقش مارادونا را ایفا کند.

سرمربی آرژانتین با انتخاب ها و تغییرات خود، سناریویی که می رفت با شکست مقابل عربستان به تلخی گراییده و پایانی زودهنگام برای آرژانتین به همراه داشته باشد را تغییر داد. شاگردان اسکالونی باید در مرحله یک هشتم نهایی با استرالیا دیدار کنند. این مربی به خوبی می داند که تیمش باید پله پله مسیر قهرمانی را طی کند. البته مهمترین چیزی که اسکالونی می داند و باید به آن عمل کند، این است که تیمش باید به همین طور بازی کردن و تداوم پیروزی‌ها ادامه دهد.

رستاخیز آرژانتین، یک مدعی جدید برای جام جهانی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید