مساجد به همت بسیجیان و دیگر بچه‌های مسجد، پایگاه مقابله با جنگ ترکیبی دشمن می‌شوند


مساجد به همت بسیجیان و دیگر بچه‌های مسجد، پایگاه مقابله با جنگ ترکیبی دشمن می‌شوند

حجت‌الاسلام والمسلمین اکرمی گفت: بسیج با همکاری دیگر بچه‌های مسجد که در میان آنان از همه نسل‌های انقلاب اسلامی حضور دارند، با قدرت و قوت، مساجد را به پایگاه مقابله با جنگ ترکیبی دشمن تبدیل می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین «سیدرضا اکرمی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به تاریخچه شکل گیری بسیج مستضعفین، اظهار کرد: امام خمینی (ره) در دوره ای که گروهک های تروریستی همچون منافقین و کومله خیابان های کشور را به مرکز بزرگ اقدام علیه ملت و انقلاب تبدیل کردند با طرح تشکیل بسیج با محوریت مساجد، بزرگ ترین اقدام را در خنثی کردن اقدامات وحشیانه این گروهک ها انجام دادند.

عضو جامعه روحانیت مبارز افزود: مقام معظم رهبری نیز بارها درباره اهمیت بسیج سخنرانی کردند که مطالبات معظم له در دیدار چند روز پیش با بسیجیان، این موضوع را نمایان ساخت که باید از ظرفیت بسیج در ساحت های مختلف کشور استفاده کرد.

وی اضافه کرد: بسیج از ابتدای انقلاب اسلامی با دسیسه های دشمنان مورد ظلم واقع شد و دشمن همیشه سعی کرده اقدامات بسیجیان را به گونه ای دیگر جلوه دهد، چنان که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در دیدار اخیر با بسیجیان به مظلومیت این نیروی مردمی اشاره کردند.

حجت الاسلام اکرمی در ادامه گفت: درباره مظلومیت بسیج هرچه بگوییم کم گفتیم ولی نیروهای بسیج با اخلاص و ایمان قوی و راسخی که دارند مساجد را به مرکز بزرگ دفاع از انقلاب تبدیل کردند و در حوادث اخیر نیز هم شهید دادند هم شماری از آنان جانباز شدند و هم مورد اهانت و بی احترامی بسیار قرار گرفتند.

وی تاکید کرد: بسیج با همکاری سایر بچه های مسجدی که در میان آنان از همه نسل های انقلاب اسلامی حضور دارند، با قدرت و قوت بیشتر از گذشته، مساجد را به پایگاه مقابله با جنگ ترکیبی دشمن تبدیل می کنند.

نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: بسیجیان در صحنه های مختلف درخشیده و عالی عمل کرده اند، البته باید بیشتر از گذشته در فراهم آوردن بستر گفت و گو میان مردم و مسئولان و پاسخ به سوالات و شبهات نسل جوان تلاش کنند. دانش آموزان و دانشجویان علاقمند به نظام اسلامی هستند و اگر گاهی اعتراضی می کنند باید از طریق جهاد تبیین که مورد تاکید مقام معظم رهبری است با آنان گفتگو کرد.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید