بهترین اپلیکیشن‌ها و بازی‌های اپ‌استور در سال 2022 توسط اپل معرفی شدند


بهترین اپلیکیشن‌ها و بازی‌های اپ‌استور در سال 2022 توسط اپل معرفی شدند

اپل برندگان جوایز سالیانه اپ استور را معرفی کرد. بدین‌ترتیب 16 برنامه و بازی برتر ارائه شده در فروشگاه اپ استور طی سال 2022 مشخص شدند. برندگان امسال جامعه متنوعی از توسعه‌دهندگان در سراسر جهان را نمایندگی کرده و برنامه‌ها و بازی‌های تولید شده توسط...

اپل برندگان جوایز سالیانه اپ استور را معرفی کرد. بدین‌ترتیب 16 برنامه و بازی برتر ارائه شده در فروشگاه اپ استور طی سال 2022 مشخص شدند. برندگان امسال جامعه متنوعی از توسعه‌دهندگان در سراسر جهان را نمایندگی کرده و برنامه‌ها و بازی‌های تولید شده توسط این توسعه‌دهندگان به‌دلیل خلق تجارب استثنایی و تاثیرات فرهنگی عمیق آنها از سوی تیم تحریریه اپ استور اپل انتخاب شدند.

تیم کوک؛ مدیرعامل اپل با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: “برندگان امسال جایزه اپ استور تجریه اپلیکیشن ما را با چشم‌اندازی تازه و متفکرانه به تصویر کشیده‌اند. تمامی کارآفرینان از افراد مستقل خود آموخته گرفته تا تیم‌های بین‌المللی که در سراسر جهان فعالیت می‌کنند؛ همگی تاثیرگذاری قابل‌توجهی داشته و نشان می‌دهند که اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها چگونه بر جوامع و زندگی ما تاثیرگذار هستند.”

در این میان برنامه BeReal به‌عنوان اپلیکیشن‌ سال آیفون انتخاب شد. این برنامه به کاربران امکان می‌دهد تا تصاویر و گفتگوها را با دوستان خود به اشتراک بگذارند. این برنامه فاقد هرگونه فیلتر یا ماسک بوده و در نتیجه تصاویر تا حد امکان واضح و نزدیک به واقعیت هستند. همچنین Apex Legends Mobile به‌عنوان بهترین بازی آیفون معرفی شد.

برنامه GoodNotes 5 محصول توسعه‌‌دهنده‌ای با نام Time Base Technology Limited بوده و عنوان اپلیکیشن سال آیپد را به خود اختصاص داده است. این برنامه از اپل پنسیل به بهترین شکل ممکن پشتیبانی نموده و تجربه پیشرفته‌تری از یادداشت‌برداری دیجیتالی را برای کاربران رقم خواهد زد. MacFamilyTree 10 به‌عنوان بهترین اپلیکیشن‌ برای کامپیوترهای مک انتخاب شد. این اپلیکیشن با استقبال چشمگیر علاقه‌مندان به نسب‌شناسی مواجه شد.

اپلیکیشن Gentler Streak نیز به‌عنوان برنامه سال برای ساعت‌های هوشمند اپل واچ برگزیده شد. فهرست کامل اپلیکیشن‌های منتخب شامل 8 بازی برگزیده در وبسایت اپل منتشر شده است. جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که اخیرا مدیر ارشد سابق اپل در یکی از مقالات خود از وضعیت حاکم بر فروشگاه اپ استور انتقاد کرده بود.

بهترین اپلیکیشن‌ها و بازی‌های اپ‌استور در سال 2022 توسط اپل معرفی شدند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید