انتخابات کشتی تهران در انتظار تایید صلاحیت کاندیداها


انتخابات کشتی تهران در انتظار تایید صلاحیت کاندیداها

زمان برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی استان تهران بعد از تایید صلاحیت کاندیداهای احراز پست ریاست مشخص خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، با پایان مهلت ثبت نام کاندیداهای مجمع انتخابات هیأت کشتی استان تهران، نوبت به اعلام زمان برگزاری مجمع رسیده تا هیأت کشتی پایتخت با مشخص شدن سکاندار جدید خود بعد از مدتها از فراز و نشیب‌های مختلف مدیریتی خارج شود.

در همین راستا محمدابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی که سرپرستی هیأت کشتی استان تهران را هم از زمان برکناری رئیس قبلی بر عهده داشت به گفت: با پایان مهلت ثبت نام کاندیداهای انتخابات هیأت تهران، ۵ کاندیدا بطور رسمی وارد گود شدند که باید خود را برای انتخابات مهیا کنند.

وی در خصوص زمان مجمع انتخابات افزود: طبق قانون باید ابتدا روال تأیید صلاحیت کاندیداهای مجمع طی شود و با مشخص شدند کاندیداهای اصلی، زمان برگزاری مجمع هم از سوی متولیان امر اعلام خواهد شد.

امامی در پاسخ به این سوال که چرا خودش برای مجمع انتخابات ثبت نام نکرد گفت: مسئولیت من از ابتدا به عنوان سرپرست در هیأت کشتی تهران این بود که روند و زمینه برگزاری مجمع را آماده کنم. ضمن اینکه با مشورت علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی قرار شد تمرکز من فقط به امور اجرایی فدراسیون باشد. مطمئناً قبول مسئولیت در دو بخش مهم، کار سختی است و نمی‌توان به خوبی از پس امور محوله بر آمد. به همین دلیل با نظر دبیر همچنان برای فعالیت دقیق‌تر و بهتر در فدراسیون از ثبت نام در مجمع کشتی تهران خودداری کردم.

به گزارش ، با پایان مهلت ثبت‌نام مجمع انتخابات هیأت کشتی استان تهران ۵ نفر بطور رسمی ثبت‌نام کردند که هادی حبیبی عضو پیشین تیم ملی کشتی آزاد، سرپرست سابق تیم ملی و مربی تیم بانک شهر و همچنین قاسم علی‌عسگری مسئول حوزه مدیریت فدراسیون کشتی از شاخص‌ترین آنها هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته