مسی: از این که پنالتی را خراب کردم عصبانی‌ام!


مسی: از این که پنالتی را خراب کردم عصبانی‌ام!

لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، از این که نتوانسته پنالتی‌اش برابر لهستان را به گل تبدیل کند اصلا راضی نیست.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آرژانتین شب گذشته در سومین دیدار از مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر به مصاف تیم ملی لهستان رفت و موفق شد با نتیجه 0-2 از سد این تیم عبور کند.
این پیروزی و کسب این سه امتیاز اهمیت بسیاری برای شاگردان لیونل اسکالونی داشت و آنها توانستند به عنوان تیم صدرنشین به مرحله یک هشتم این مسابقات صعود کنند. هرچند، لهستان هم به لطف تفاضل گل بهتر از مکزیک به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعدی شد.
مسی در این بازی فرصت داشت تیمش را در نیمه اول از حریف پیش بیاندازد اما وویژک شزنی ضربه پنالتی این بازیکن را مهار کرد تا او موفق به گلزنی در این دیدار نشود.

مسی: از این که پنالتی را خراب کردم عصبانی‌ام!


او پس از پایان این بازی به خبرنگاران گفت:« من به خاطر از دست دادن پنالتی عصبانی هستم اما تیم پس از پنالتی از دست رفته من قوی‌تر ظاهر شد. ما می‌دانستیم که وقتی گل اول را بزنیم، شرایط بازی تغییر خواهد کرد و بازی باز خواهد شد. بازی قبلی به ما اطمینان خاطر بسیاری داده بود و ما با این تفکر که باید برنده شویم راهی زمین شده بودیم.»
این ستاره آرژانتینی درباره رویارویی با تیم ملی استرالیا در مرحله یک هشتم جام جهانی اظهار داشت:« این بازی برابر استرالیا قرار است بسیار دشوار باشد. هر تیمی ممکن است بتواند دیگری را شکست دهد. همه چیز در این بازی برابر است.»
مسی درباره شانس تیمش برای قهرمانی اضافه کرد:« ما باید به بهترین شکل ممکن آماده شویم و این کاری است که همیشه انجام می‌دهیم. ما باید آرام باشیم و بازی به بازی پیش برویم. حالا جام جهانی آغاز شده است و امیدواریم که بتوانیم مانند امروز به مسیرمان ادامه دهیم.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!