آپدیت اندروید 13 برای دو گوشی پرطرفدار سامسونگ در ایران منتشر شد


آپدیت اندروید 13 برای دو گوشی پرطرفدار سامسونگ در ایران منتشر شد

دو گوشی محبوب Samsung نزد کاربران ایرانی، در حال دریافت آپدیت اندروید 13 و One UI 5 هستند؛ یکی از سری گلکسی M و دیگری، از سری گلکسی A سامسونگ!شرکت سامسونگ انتشار آپدیت اندروید 13 برای گوشی های خود را به سریع‌ترین شکل ممکن ادامه می‌دهد. تاکنون...

دو گوشی محبوب Samsung نزد کاربران ایرانی، در حال دریافت آپدیت اندروید 13 و One UI 5 هستند؛ یکی از سری گلکسی M و دیگری، از سری گلکسی A سامسونگ!

شرکت سامسونگ انتشار آپدیت اندروید 13 برای گوشی های خود را به سریع‌ترین شکل ممکن ادامه می‌دهد. تاکنون فهرست بلندبالایی از مدل‌های رده بالا و اقتصادی، این آپدیت را دریافت کرده‌اند و حالا نوبت به گلکسی A52s 5G و گلکسی M62 رسیده است.

آپدیت اندروید 13 برای دو گوشی پرطرفدار سامسونگ در ایران منتشر شد

پیش‌تر، گلکسی ای 52 و ای 53 آپدیت One UI 5 مبتنی بر اندروید 13 را دریافت کرده بودند و جای گلکسی ای 52 اس در این جمع، خالی بود. حالا اما روند بروزرسانی آن از کره جنوبی آغاز شده و اگر مشکل خاصی پیش نیاید، در روزهای آینده به کشورهای دیگر خواهد رسید.

این آپدیت با شماره ورژن A528NKSU1DVK2، حدود 2 گیگابایت حجم دارد و سطح امنیت دستگاه را به نوامبر 2022 ارتقا می‌دهد.

اما گلکسی ام 62 هم آپدیت مشابهی را با شماره ورژن M625FXXU2CVK2 دریافت کرده است. تا لحظه نگارش خبر، دسترسی به این آپدیت در مالزی، عربستان سعودی، امارات و ویتنام تایید شده و بعید نیست تا همین حالا، به ایران هم رسیده باشد. اگر هنوز نوتیفیکیشن بروزرسانی را دریافت نکرده‌اید، می‌توانید از طریق تنظیمات گوشی به منوی آپدیت نرم افزاری سر بزنید.

منبع :gsmarena

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج