مشخصات گوشی پوکو X5 Pro شیائومی افشا شد


مشخصات گوشی پوکو X5 Pro شیائومی افشا شد

به نظر می‌آید شیائومی سرگرم توسعه دستگاه میان‌رده دیگری از برند پوکو بوده تا در آینده‌ای نزدیک از گوشی جدیدی رونمایی کند. در همین رابطه شاهد افشای مشخصات گوشی پوکو X5 پرو هستیم. ظاهراً این گوشی به تراشه اسنپدراگون 782G مجهز شده و از نمایشگر...

به نظر می‌آید شیائومی سرگرم توسعه دستگاه میان‌رده دیگری از برند پوکو بوده تا در آینده‌ای نزدیک از گوشی جدیدی رونمایی کند. در همین رابطه شاهد افشای مشخصات گوشی پوکو X5 پرو هستیم. ظاهراً این گوشی به تراشه اسنپدراگون 782G مجهز شده و از نمایشگر ۶.۶۷ اینچی IPS LCD بهره می‌برد.

با توجه به افشاگری‌های منتشر شده، احتمالاً گوشی پوکو X5 پرو در آینده‌ای نزدیک رونمایی و معرفی می‌شود. ظاهراً یکی از مدل‌های این سری با شماره مدل 22101320G/22101320I در چندین وب‌سایت رگولاتوری از جمله BIS و FCC قرار گرفته است.

مشخصات گوشی پوکو X5 Pro شیائومی افشا شد

مشخصات گوشی پوکو X5 پرو

حالا هم مدل 22101320G به دیتابیس سایت IMEI اضافه شده است. این لیست نشان می‌دهد که این گوشی با پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی عرضه می‌شود که از این جهت مشابه گوشی محبوب Poco X4 Pro 5G است.

ظاهراً این گوشی به یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از فست شارژ ۶۷ واتی مجهز بوده و انتظار می‌رود از چیپست اسنپدراگون 782G بهره ببرد. این پردازنده، نسخه جدیدتر اسنپدراگون +778G است که با فناوری ۶ نانومتری ساخته شده، ۵ درصد عملکرد CPU سریع‌تر و ۱۰ درصد عملکرد GPU بهتری را ارائه می‌کند.

انتظار می‌رود گوشی پوکو X5 پرو به نمایشگر ۶.۶۷ اینچی IPS LCD با وضوح فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی مجهز شود. یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی در کنار سه سنسور ۶۴ و ۸ و ۲ مگاپیکسلی مجموعه دوربین‌های این گوشی را تشکیل می‌دهند. ظاهراً گوشی پوکو X5 پرو در بخش‌هایی مثل حافظه و رم از فناوری‌های پیشرفته‌تری استفاده می‌کند.

در همین رابطه بخوانید:

- مشخصات گوشی پوکو X5 5G شیائومی افشا شد
- مشخصات گوشی های POCO X4 GT و POCO F4 GT رسماً اعلام شد؛ برای میان رده های جدید پوکو آماده‌اید؟

شیائومی در اوایل سال جاری، گوشی پوکو X4 Pro 5G را مجهز به صفحه نمایش 6.67 اینچی Super AMOLED با نرخ نوسازی 120 هرتز و حداکثر روشنایی 1200 نیت معرفی و عرضه کرد. این دستگاه از پردازنده Qualcomm Snapdragon 695 5G با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن