ترافیک سنگین در آزادراه کرج - قزوین


ترافیک سنگین در آزادراه کرج - قزوین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، بر اساس آخرین داده‌های ترافیکی، در محور‌های چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) تردد روان گزارش شده است و آزادراه قزوین - رشت دارای بارش باران و محور‌های...

ترافیک سنگین در آزادراه کرج - قزوینبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، بر اساس آخرین داده‌های ترافیکی، در محور‌های چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) تردد روان گزارش شده است و آزادراه قزوین - رشت دارای بارش باران و محور‌های چالوس، هراز، فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

همچنین در آزادراه کرج - قزوین محدوده مهرویلا و آزادراه قزوین - کرج محدوده پل فردیس ترافیک سنگین گزارش شده است.

بر اساس آخرین اطلاعات به‌دست آمده از وضعیت جوی، در برخی از محور‌های استان‌های اردبیل و خراسان رضوی بارش برف و باران و در برخی از محور‌های استان‌های کردستان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، زنجان، گیلان، مازندران، گلستان و خراسان شمالی بارش باران گزارش شده است.

محور قدیم خرم آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد - پل زال و محور خرم آباد - کوهدشت انجام می‌شود.

همچنین، محور ریگان - ایرانشهر دارای انسداد شریانی و محور‌های لاسم - ارجمند، وازک - بلده و سروآباد - پاوه دارای انسداد فصلی هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه وضعیت جاده‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها