بیش از 3 هزار هکتار زمین برای فاز 2 منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی تملک می‌شود


بیش از 3 هزار هکتار زمین برای فاز 2 منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی تملک می‌شود

به گزارش شانا به نقل از سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، پیام برزگر روز چهارشنبه (نهم آذرماه) در آیین تجلیل از کارمندان نمونه با اشاره به اهداف این سازمان برای توسعه و جهش منطقه بیان کرد: توسعه منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی رمز جهش صنعت پتروشیمی...

به گزارش شانا به نقل از سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، پیام برزگر روز چهارشنبه (نهم آذرماه) در آیین تجلیل از کارمندان نمونه با اشاره به اهداف این سازمان برای توسعه و جهش منطقه بیان کرد: توسعه منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی رمز جهش صنعت پتروشیمی کشور است. در تلاش هستیم برای همین منظور زمینی به مساحت ۳ هزار و ۳۰۰ هکتار را با رعایت تمامی جوانب زیست محیطی، پدافندی و هرآنچه که نیاز و الزام است، تملک کنیم.

وی افزود: مسیر خوبی را آغاز کرده‌ایم و طی ۲ ماهه آینده موضوعات در استان خوزستان به همت مدیران استانی جمع‌بندی می‌شود.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ادامه داد: تمام توان خود را در بحث توسعه منطقه به کار می‌گیریم و امیدواریم مسیری را ایجاد کنیم که با استفاده از ظرفیت‌های سازمان در عمران و آبادانی فاز ۲ منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی شگفتی‌آفرین باشیم.

برزگر با بیان اینکه فرصت خدمت را نباید از دست داد و تلاش همه‌جانبه برای پیشرفت لازم است، اظهار کرد: امروز فرصت برای نشستن و بیکاری و کار نکردن وجود ندارد، انتظار جامعه از ما این است که مسیر را پرتوان طی کنیم.

وی با اشاره به پایان ظرفیت زمین قابل واگذاری برای سرمایه‌گذاری در اراضی این منطقه بیان کرد: توسعه سرمایه‌گذاری باید با نگاه به زنجیره ارزش، افزایش تولید و اشتغال با قدرت ادامه داشته باشد، زمین‌های قابل واگذاری منطقه رو به پایان است و زمین‌های باقی مانده‌ای که در اختیار داریم را به شرکت‌هایی که توان مالی مناسب دارند و می‌توانند تولید واقعی و اشتغال ایجاد کنند، تحویل می‌دهیم.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بر لزوم تدارک زمین جدید برای احداث فاز ۲ منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی تأکید کرد و گفت: ظرفیت زمین‌های منطقه ویژه در بالادست تقریبا به پایان رسیده است و در بخش سرمایه‌گذاری تا پایان امسال دیگر زمینی برای واگذاری نداریم، که این به معنی رونق گرفتن دوباره اشتغال در منطقه در آینده‌ای نزدیک است. کارگروهی نیز برای ایجاد اشتغال و کارآفرینی در منطقه ویژه ایجاده شده است که با ایده‌پردازی بتواند گوشه‌ای از شعار سال و فرمایش‌های مقام معظم رهبری را تحقق ببخشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه پتروشیمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلید سعادت