روند کاهشی کمینه دمای اصفهان/ بارش پراکنده در غرب استان محتمل است


روند کاهشی کمینه دمای اصفهان/ بارش پراکنده در غرب استان محتمل است

اصفهان- سرپرست اداره پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از روند کاهشی دمای استان خبرداد.

لیلا امینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه کمینه دمای هوای استان طی ساعات پیش‌رو بین یک تا ۲ درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد، اظهار داشت: فرودگاه شهید بهشتی اصفهان با دمای چهار درجه سانتیگراد زیر صفر و خور و بیابانک با دمای ۲۰ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم‌ترین نقاط استان تا فردا (جمعه) پیش بینی می‌شود.

وی با اشاره به گذر امواج ناپایدار از روی استان، افزود: شرایط ابرناکی در بیشتر مناطق استان طی امروز محتمل است و در مناطق غربی اصفهان نیز بارش پراکنده برف و باران را انتظار داریم.

سرپرست اداره پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان به بارش‌های پراکنده شبانه روز گذشته در مناطق غرب استان اشاره کرد و گفت: میانگین بارندگی در فریدونشهر با ۱.۵ میلیمتر، داران هفت دهم میلیمتر، بوئین میاندشت با چهار دهم میلیمتر و چادگان ۲ دهم میلیمتر بوده است.

امینی اضافه کرد: کماکان در مناطق مرکزی و صنعتی به ویژه کلانشهر اصفهان به علت سکون جوی شرایط برای افزایش غلظت آلاینده‌ها فراهم است و آلودگی هوا در این نواحی امروز نیز ادامه دارد.

به گفته وی بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۱۹ درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به ۲ درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه محیط زیست

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی