دنی آلوس:/ اگر در بارسلونا بودم از دعوتم انتقاد نمی‌شد!


دنی آلوس:/ اگر در بارسلونا بودم از دعوتم انتقاد نمی‌شد!

دنی آلوس، مدافع باتجربه تیم ملی برزیل، پاسخ منتقدانش در مورد حضور در لیست نهایی سلسائو برای جام جهانی را داد.

به گزارش "ورزش سه"، در حالیکه کمتر کسی تصور می کرد، دنی آلوس در آستانه 40 سالگی در لیست نهایی تیم ملی برزیل برای جام جهانی قرار و باز هم مورد اعتماد تیته قرار گرفت. دنی آلوس امروز در نشست خبری پیش از دیدار با کامرون در کنفرانس خبری حضور یافته و مدعی شد اگر همچنان عضو بارسلونا بود، دعوت او مورد انتقاد برخی هواداران قرار نمی گرفت.

دنی آلوس گفت: "مهم نیست چه تورنمنتی بوده و مسابقات دوستانه باشد یا جام جهانی. حضور در ترکیب تیم ملی کشورم همیشه چیزی بوده که باعث افتخار من است. این که بتوانم با بازی کردن در جام جهانی در قطر این حس را تکمیل کنم، من را بسیار خوشحال خواهد کرد. ماموریت من این است که بهترین عملکردم را برای تیم ملی برزیل ارائه دهم.

دنی آلوس:/ اگر در بارسلونا بودم از دعوتم انتقاد نمی‌شد!

در این دو دیداری که بازی نکردم، تیم بیشتر به بازیکنی با خصوصات تدافعی نیاز داشت، اما من بیشتر یک بازیکن هجومی هستم. من اینجا هستم تا به برزیل خدمت کنم و اگر قادر به بازی کردن باشم، بهترین خود را ارائه خواهم داد. به من این ماموریت را بدهید تا آن را انجام دهم.

اگر من هنوز برای بارسلونا بازی می کردم کسی از حضورم در لیست انتقاد نمی کرد. در برزیل همیشه باید به دنبال کسی هستند که از او انتقاد کنند و وقتی بقیه بازیکنان در تیم های بزرگ اروپایی بازی می کردند، پس نوبت من فرا می رسید. بسیاری از مردم به دلیل سن و سالم، حضورم در لیست نهایی برزیل را زیر سوال می برند. آنها معتقدند من در بهترین حالت خود نیستم، اما برای حضور در جام جهانی لازم نیست حتما در تیم بزرگی باشید، بلکه باید به مرز آمادگی برسید. این کاری است که من از سال 2003 انجام داده ام و حالا نیز به همین دلیل من اینجا هستم."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حذف نام کاظم صدیقی از سخنرانان شب قدر دانشگاه امام صادق