ادعای جنجالی مودریچ: مسی و مارادونا بهترین هستند!


ادعای جنجالی مودریچ: مسی و مارادونا بهترین هستند!

لوکا مودریچ، ستاره رئال مادرید، معتقد است که دیه‌گو مارادونا و لیونل مسی بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال هستند.

به گزارش "ورزش سه"، بحث درباره انتخاب بهترین بازیکن تاریخ فوتبال در طول سال‌های اخیر همواره ادامه داشته و هرگز به نتیجه مشخصی نرسیده است.
کریستیانو رونالدو و مسی همیشه جزو دو نفر اصلی حاضر در این بحث بوده‌اند که طرفداران بسیاری نیز داشته‌اند و در عین حال تعداد زیادی نیز با آنها مخالف بوده‌اند.
از دیگر بازیکنانی که نام‌شان در این میان مطرح می‌شود می‌توان به مارادونا و پله و حتی زین الدین زیدان اشاره کرد.
قانونی نانوشته در این مدت باعث شده بود که بازیکنان حاضر در رئال مادرید همیشه از رونالدو به عنوان بهترین بازیکن تاریخ نام ببرند و در سوی مقابل نیز بازیکنان بارسلونا همیشه این لقب را مختص مسی می‌دانستند.

ادعای جنجالی مودریچ: مسی و مارادونا بهترین هستند!

اما حالا به نظر می‌رسد که مودریچ تصمیم گرفته است که چند سال پس از پایان همکاری با رونالدو و جدایی او از رئال مادرید، نظر واقعی‌اش را در این زمینه مطرح کند.
این ستاره کروات در پاسخ به سوالی درباره انتخاب بهترین بازیکن تاریخ به ESPN گفت:« مارادونا از نظر من بهترین بازیکن تاریخ است. مارادونا و مسی دو بازیکنی هستند که بزرگترین بازیکنان تاریخ به حساب می‌آیند اما دیه‌گو همیشه دیه‌گو است.»
این اظهارنظر از سوی این بازیکن مورد توجه بسیاری از رسانه‌ها و فوتبال‌دوستان قرار گرفته و واکنش‌های زیادی را نیز در شبکه‌های اجتماعی به همراه داشته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عاشقانه گوگوش با جذابترین شوهرش + عکس ها ، بیوگرافی گوگوش و 4 شوهر رسمی اش