رنگ سال 2023 اعلام شد/ قرمز پرشین برگرفته از خاک قرمز خلیج فارس


رنگ سال 2023 اعلام شد/ قرمز پرشین برگرفته از خاک قرمز خلیج فارس

مرجع جهانی رنگ سال ۲۰۲۳ را به صورت رسمی پنتون Viva Magenta معرفی کرد.قرمزِ پرشین در مجموعه رنگ پنتون؛ برگرفته از خاک قرمز خلیج فارس است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از عرشه آنلاین، مؤسسه پنتون، زبان جهانی رنگ را اعلام می‌کند و تصمیمات مهم رنگ را در هر مرحله از گردش کار برای برندها و تولیدکنندگان ممکن می‌سازد. بیش از ۱۰ میلیون طراح و تولید کننده در سراسر جهان به محصولات و خدمات Pantone برای کمک به تعریف، برقراری ارتباط و کنترل رنگ نیاز دارند. همچنین آنها به استفاده از فناوری پیشرفته X-Rite برای دستیابی به ثبات رنگ در مواد مختلف و پرداخت‌های گرافیکی و مد تکیه می‌کنند.

رنگ سال 2023 اعلام شد/ قرمز پرشین برگرفته از خاک قرمز خلیج فارس

طراحی محصولات استاندارد توسط پنتون دارای مشخصات رنگ دیجیتال و فیزیکی و ابزار گردش کار است. موسسه رنگ پنتون استانداردهای رنگ سفارشی، هویت برند و مشاوره رنگ محصول و همچنین پیش‌بینی روند شامل رنگ سال پنتون، گزارش‌های روند رنگ باند مد، روانشناسی رنگ و موارد دیگر را ارائه می‌دهد. مجوز B۲B Pantone سیستم رنگ پنتون را در محصولات و خدمات مختلف ادغام می‌کند و به دارندگان مجوز اجازه می‌دهد تا با ارزش‌های تایید شده پنتون ارتباط برقرار کرده و باز تولید کنند و کارایی را برای کاربران خود بهبود بخشند. Pantone Lifestyle رنگ و طرح را در پوشاک، خانه و لوازم جانبی با هم ترکیب می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید