فال حافظ امروز شنبه 12 آذر با تفسیر دقیق + توصیه حافظ به شما


فال حافظ امروز شنبه 12 آذر با تفسیر دقیق + توصیه حافظ به شما

همواره در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۱۲ آذر ماه از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. تفال به حافظ ۱۲ آذر ماه را بخوانید.

به گزارش اقتصادآنلاین، فال گرفت از آثار ادبی، از باور‌های کهن این مرز و بوم است. در گذر زمان ساکنان این خاک به ادیبانی که گمان می‌بردند بهره‌ای از کلام حق دارند رجوع می‌شد. با این حال، اما در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است.

برای اینکه فال حافظ امروز ۱۲ آذر با تفسیر و تفسیر دقیق را بدانید این مطلب را از دست ندهید.

فال حافظ امروز به متولدین ماه های مختلف توصیه های متفاوتی دارد.

فـال حـافـظ امروز ۱۲ آذر متولدین فروردین

غزل شماره ۴۱۲ دیوان حافظ: مرا چشمیست خون افشان ز دست آن کمان ابرو

تعبیر غزل شماره ۴۱۲ حافظ در فال شما:

مال و زینت های دنیا باعث شده خدا را از یاد برده و دچار غفلت و بی خبری شده اید. اگرچه تلاش زیادی برای رسیدن به خواسته های خود انجام می دهید اما ایمان کم و فراموش کردن خدا باعث بی ثمر ماندن همه سخت کوشی ها شده است.

به پروردگار یکتا توکل داشته باشید و با یاد او هر کاری را انجام دهید تا به مسیر درست را طی کرده و بر رقیبان پیروز شوید.

فـال حـافـظ امروز ۱۲ آذر متولدین اردیبهشت

غزل شماره ۴۶۲ دیوان حافظ: یا مبسما یحاکی درجا من اللالی

تعبیر غزل شماره ۴۶۲ حافظ در فال شما:

انسان خیال پردازی هستید و مدتی است دچار وهم و رویا شده اید، بهتر است بیشتر به مسائل واقعی زندگی تمرکز داشته باشید. از لطف و رحمت خداوند ناامید نباشید که همیشه در توبه باز است.

از خداوند بخواهید شما را از این سردرگمی نجات دهد. با تکیه بر الطاف پروردگار، نماز، ایمان و قرآن خواندن می توانید مسیر درست را یافته و به شکوه و عزت برسید.

فـال حـافـظ امروز ۱۲ آذر متولدین خرداد

غزل شماره ۳۰ دیوان حافظ: زلفت هزار دل به یکی تار مو ببست

تعبیر غزل شماره ۳۰ حافظ در فال شما:

ناامیدی را کنار بگذارید و برای رسیدن به مقصود تلاش کنید. مشکلات زیادی سر راه تان وجود دارد اما خداوند برای هر مشکل راه چاره ای قرار داده، پس از ناامیدی و نگرانی دست بردارید و عزم خود را جزم کنید.

عشقی که بر اساس هوا و هوس های شیطانی باشد سرانجامی نخواهد داشت. گول ظاهر افراد به ظاهر دوست را خورده اید اما به خداوند اعتماد داشته باشید زیرا در نهایت راه ها برای شما باز شده و به سر منزل مقصود خواهید رسید.

فـال حـافـظ امروز ۱۲ آذر متولدین تیر

غزل شماره ۳۴۰ دیوان حافظ: من که از آتش دل چون خم می در جوشم

تعبیر غزل شماره ۳۴۰ حافظ در فال شما:

انسانی صبور و شکیبا هستید که هنگام مواجهه با موانع و سختی های زندگی به راحتی از میدان به در نمی روید. این از خصلت های خوب شما است.

امید خود را از دست ندهید، در کارها با دوستان دلسوز و مورد اعتماد خود مشورت کنید و به کمک آن ها تکیه کنید. به خداوند توکل داشته باشید و از یاد او غافل نشوید.

فـال حـافـظ امروز ۱۲ آذر متولدین مرداد

غزل شماره ۲۳۹ دیوان حافظ: رسید مژده که آمد بهار و سبزه دمید

تعبیر غزل شماره ۲۳۹ حافظ در فال شما:

بعد از هر سختی و غصه ای، آسایش و راحتی خواهد بود، نگران نباشید که روزهای رنج و درد خواهد گذشت. به زودی وصال یار حاصل شده و به مقصود خود می رسید. از لحظات زندگی نهایت استفاده را ببرید و از فرصت ها بهره بگیرید.

روزهای جوانی به سرعت می گذرد، اگر از این زمان استفاده نکرده تنبلی کنید بعدا افسوس خواهید خورد و پشیمانی سودی ندارد.

فـال حـافـظ امروز ۱۲ آذر متولدین شهریور

غزل شماره ۳۷۱ دیوان حافظ: ما درس سحر در ره میخانه نهادیم

تعبیر غزل شماره ۳۷۱ حافظ در فال شما:

تا رسیدن به کمال و پختگی راه زیادی در پیش دارید، تا وقتی به درجات بالای علم و عقل و ایمان نرسیده اید صبوری کنید و غم و اندوه به دل راه ندهید تا همه چیز به خوبی پیش برود.

دوستان فریبکار اطراف شما را احاطه کرده اند، به آن ها اعتماد نکنید که قصد به فنا دادن و بیراهه کشاندن شما را دارند. دوراندیش باشید و از این افراد دوری کنید.

فـال حـافـظ امروز ۱۲ آذر متولدین مهر

غزل شماره ۲۹۵ دیوان حافظ: سحر به بوی گلستان دمی شدم در باغ

تعبیر غزل شماره ۲۹۵ حافظ در فال شما:

اگر می خواهید به اهداف و آرزوهای خود دست پیدا کنید از کبر و غرور برحذر باشید که راه رسیدن به مقصد را دورتر می کند. قدر ایام جوانی را بدانید، عمر در حال گذر است و این روزها دیگر برنمی گردد.

همیشه جانب اعتدال را داشته باشید و از افراط و تفریط بپرهیزید. در کارها دوراندیش و آینده نگر باشید.

با دیگران با ملایمت و محبت رفتار کنید و تا می توانید دل به دست آورید، از حرف حسودان و بددلان ناراحت نشوید، زیرا با تلاش و توکل می توانید همه آن ها را پشت سرگذاشته و به موفقیت های بزرگ دست پیدا کنید.

فـال حـافـظ امروز ۱۲ آذر متولدین آبان

غزل شماره ۶ دیوان حافظ: به ملازمان سلطان که رساند این دعا را

تعبیر غزل شماره ۶ حافظ در فال شما:

همیشه به یاد خدا باشید و شکرگزاری او را به جا بیاورید. با توکل و استعانت از خداوند متعال می توانید از همه مشکلات زندگی به سلامت عبور کرده و پیروز شوید.

بد دلی را کنار بگذارید و از دوست و رفیق ریاکار دوری کنید. عشقی را در سر می پرورانید اما فکر رقیب آرامش شما را بر هم زده و به پشت سر گذاشتن او فکر می کنید.

از نماز صبح غافل نشوید و از نیت های بد و شیطانی برحذر باشید.

فـال حـافـظ امروز ۱۲ آذر متولدین آذر

غزل شماره ۲۳۱ دیوان حافظ: گفتم غم تو دارم گفتا غمت سر آید

تعبیر غزل شماره ۲۳۱ حافظ در فال شما:

صبور باشید و صداقت پیشه کنید تا به مراد دل برسید. توکل به خداوند گره گشای مشکلات شماست و غم و اندوه را از دل برطرف خواهد کرد. از لحظات کمال استفاده را کرده و قدر آن را بدانید.

دوران غم و غصه کوتاه است و همین دوران کوتاه تجربه های عظیمی به شما خواهد بخشید. خداوند به دل بندگان خود آگاه است. همه چیز را به خودش بسپارید.

فال حافظ امروز ۱۲ آذر متولدین دی

غزل شماره ۳۲۶ دیوان حافظ: در نهانخانه عشرت صنمی خوش دارم

تعبیر غزل شماره ۳۲۶ حافظ در فال شما:

مژده باد بر شما که به زودی روزهای خوش فرا می رسد و بخت و اقبال به شما روی می آورد. از لحظه های خوب زندگی کمال استفاده را بکنید.

از نگرانی و تشویش دوری کنید و مطمئن باشید روزهای سختی خیلی زود خواهد گذشت. با افراد خانواده و دوستان دلسوز اعتماد کنید. تجربه های امروز برای ساختن آینده روشن به شما کمک خواهد کرد.

فـال حـافـظ امروز ۱۲ آذر متولدین بهمن

غزل شماره ۲۲۹ دیوان حافظ: بخت از دهان دوست نشانم نمی دهد

تعبیر غزل شماره ۲۲۹ حافظ در فال شما:

ناامیدی و یاس قلب شما را فرا گرفته ، بهتر است تا می توانید امیدوار بوده و بدون ذره ای تردید و با اراده قوی و گام های استوار به سمت هدف بروید و با تلاش و تصمیمات درست بهترین نتایج را به دست آورد.

هیچ چیز با راحت طلبی و تنبلی به دست نمی آید، اگر با وجود صبوری و تحمل و دعاهایی که کرده اید اثری از مراد دل نمی بینید نگران نشوید، بالاخره پاداش تحمل سختی ها را می گیرید و روزهای خوش فرا خواهد رسید.

فـال حـافـظ امروز ۱۲ آذر متولدین اسفند

غزل شماره ۳۳ دیوان حافظ: خلوت گزیده را به تماشا چه حاجت است

تعبیر غزل شماره ۳۳ حافظ در فال شما:

مدتی است احساس تنهایی کرده و گمان می کنید کسی از غم و اندوه شما خبر ندارد. خدا را در همه حال نظر داشته باشید که او یار و یاور بندگانش است و به احوال شما آگاه است.

چشم به یاری افراد مغرور و متکبر نداشته باشید. اگر کارتان را به خداوند بسپارید و به او اعتماد کنید به مقصود خود، هر چند دست نیافتنی و دور از دست به نظر برسد، خواهید رسید.

برای به ثمر رسیدن تلاش تان، به خدا توکل کرده و به توانمندی های خود تکیه کنید. دست رد به سینه نیازمندان نزنید و از خودخواهی و کبر دوری کنید.

شما می‎توانید در مورد اینکه فال و طالع‎تان درست اعلام شده یا خیر، در پایین همین مطلب در قسمت نظرات بیان کنید و نظرات و پیشنهادات خود را با ما درمیان بگذارید

منبع: saednews

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟