همایش بسیجیان ادارات شهرستان ری برگزار شد


همایش بسیجیان ادارات شهرستان ری برگزار شد

همایش بسیجیان ادارات شهرستان ری با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه در بقعه شیخ صدوق (ره) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، حجت‌الاسلام نصرت الله رستمی رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری امروز در همایش بسیجیان ادارات شهرستان ری که با حضور جمعی از مسئولین کشوری و لشگری با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه در بقعه شیخ صدوق (ره) برگزار شد، گفت: همه ما مدیون خون پاک شهدا و ایثار بسیجیان هستیم به همین منظور این همایش در راستای هم اندیشی و استفاده از تحلیل های سیاسی روز برگزار شد.

وی افزود: حضور نورانی مادران شهدا به خصوص شهید کردی در این همایش سبب افتخار برای همه ما است.

در بخش دیگری از مراسم علی طرزی معاون سیاسی سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران نیز طی سخنانی اظهار کرد: اگر امروز دشمن روی بی ثباتی کشور تمرکز کرده به این علت است که طی ۴۰ سال گذشته از جمهوری اسلامی شکست های زیادی خورده است و پروژه بی ثبات سازی جهت مهار قدرت ایران است.

وی افزود: ظرفیت موشکی قوی، ارتقا غنی سازی هسته ای، استقلال دولت انقلابی و معتقد به اصول، رویکرد فعال به شرق و کشورهای همسایه، ورود به باشگاه های عضو شانگهایی، پرداخت بدهی های دولت قبل و عدم بدهی دولت به بانک مرکزی، تثبیت وضعیت سوریه، تثبیت اقتدار حزب الله، افزایش ظرفیت صدور نفت ایران از جمله بهانه های جدید دشمنی استکبار با ایران است.

طرزی با بیان اینکه امروز دشمنان ما جنگ ترکیبی بر پایه فرهنگی و تمرکز بر حوزه زنان و خانواده را بر علیه ما راه اندازی کردند، گفت: حجاب نماد ارزشی جامعه ایران اسلامی است که امروز دشمن روی آن تمرکز کرده است.

معاون سیاسی سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران با اشاره به ماجرای فتنه و اغتشاشات اخیر که به بهانه مرگ مهسا امینی آغاز شد، عنوان کرد: زن، جوان، شهرستانی و اهل سنت بودن چند ویژگی مرحوم امینی بود، تا مرگ او را بهانه‌ای برای پایه‌ریزی یک فتنه قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های دشمن در جنگ روایت‌ها سیاه‌نمایی و ایجاد روحیه ناامیدی در بین مردم است، در چنین شرایطی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی دستور جهاد تبیین به عنوان امری فوری، فریضه، قطعی و عینی را صادر کرده‌اند.

در بخش پایانی مراسم با حضور علی طرزی معاون سیاسی سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران، حسین نصرالله رییس بنیاد شهید شهر ری، حمید زمانی فرماندار شهرری، حجت‌الاسلام نصرت الله رستمی رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان از مادر شهید کردی به صورت ویژه و مادر چند شهید دیگر تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

پایان پیام/487

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی