بهره‌برداری از بوستان محله‌ای لشگر در منطقه 8 تهران


بهره‌برداری از بوستان محله‌ای لشگر در منطقه 8 تهران

شهردار منطقه ۸ تهران از تبدیل یک تعمیرگاه قدیمی به بوستان محله‌ای در راستای افزایش سرانه فضای سبز و پروژه‌های توسعه محله‌ای خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، فاطمه تنهایی از آغاز ساخت بوستان محله‌ای لشگر خبر داد و گفت: یکی از تعمیرگاه‌های قدیمی و فعال محله لشگر سال ۱۴۰۰ تملک و در حال حاضر با هدف افزایش سرانه فضای سبز این زمین به بوستان تبدیل خواهد شد.

شهردار منطقه ۸ تهران با بیان اینکه سرانه فضای سبز منطقه هشت ۴.۰۲ (چهار و دو دهم) متر مربع است، اظهار کرد: این سرانه در محله لشگر به دو متر مربع کاهش می‌یابد که جزو محلات کم برخوردار تقسیم بندی می‌شود و محله لشگر ۱۸ هزار نفر جمعیت دارد.

وی با اشاره به سیاستگذاری این منطقه برای افزایش تعداد پروژه‌های توسعه محله‌ای، تصریح کرد: در همین راستا از هر فضایی که امکان تبدیل شدن به فضاهای سبز و عمومی را داشته باشد، برای ارتقا سرانه‌های هفت گانه محلات است، استفاده خواهیم کرد.

تنهایی مساحت زمین تعمیرگاه لشگر را ۵۲۵ متر مربع عنوان و خاطرنشان کرد: در این بوستان علاوه بر زمین بازی، وسایل ورزشی و تفریحی برای سرگرم سازی شهروندان نیز نصب خواهد شد.

شهردار منطقه ۸ تهران در پایان عنوان کرد: این بوستان در حال حاضر در مرحله ساخت است و در سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه شهری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


از من مپرس