جزئیات برنامه‌های شهرداری تهران به مناسبت روز جهانی معلولان


جزئیات برنامه‌های شهرداری تهران به مناسبت روز جهانی معلولان

سخنگوی شهرداری تهران با تشریح جزئیات برنامه‌های شهرداری تهران به مناسبت روز جهانی معلولان، از دیدار نمایندگان افراد دارای معلولیت با شهردار تهران خبر داد.

عبدالمطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درباره جزئیات پانزدهمین رویداد شهرداری تهران در قالب شنبه‌های امید و افتخار گفت: روز شنبه ۱۲ آذرماه، با حضور رئیس شورای شهر، شهردار محترم تهران و جمعی از مدیران ارشد شهر، ۲ بوستان مناسب‌سازی شده در مناطق ۱۰ و ۱۷ شهرداری تهران مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت.

وی افزود: آنچه در جریان افتتاح‌های هفته پانزدهم برای مدیران شهری اهمیت داشت، توجه به دغدغه‌های افراد کم‌توان برای استفاده از امکانات و تجهیزات پایتخت بود. به همین جهت، مناسب‌سازی حدود ۲۰۰ کیلومتر معبر شهری در ۲۰ منطقه از شهر نیز هم‌زمان با افتتاح ۲ بوستان مذکور مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

محمدخانی در پاسخ به تعامل شهرداری تهران با نمایندگان معلولان برای انتقال خواسته‌های این اقشار به مدیران شهری نیز عنوان کرد: اداره کل سلامت شهرداری تهران با کانون‌های افراد دارای معلولیت در تعامل بوده و اخیراً به مناسبت روز جهانی معلولان با پررنگ شدن این ارتباط، مقرر شد، نمایندگان افراد کم‌توان با شهردار تهران در خلال افتتاح بوستان شهدای امنیت منطقه ۱۷ دیدار داشته باشند و نیز نخستین لیگ ورزشی برای رفاه حال این عزیزان در مجموعه ورزشی پیام واقع در منطقه ۷ شهرداری برگزار شود.

وی افزود: از سوی دیگر، بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده جشن ملی افراد دارای معلولیت، روز دوشنبه ۱۴ آذرماه در تالار ایوان شمس معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران برگزار خواهد شد.

سخنگوی شهرداری تهران در پایان ضمن ابراز امیدواری نسبت به پیامدهای بهسازی معابر پایتخت متناسب با نیاز معلولان و افراد کم‌توان جسمی تأکید کرد: بر اساس هماهنگی صورت گرفته، نمایندگانی از کانون‌های افراد دارای معلولیت برای حضور در صحن شورای شهر تهران در روز سه‌شنبه ۱۵ آذرماه دعوت شده‌اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه شهری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج