از افتتاح بوستان‌های جدید تا مناسب سازی همه ساختمان‌های شهرداری


از افتتاح بوستان‌های جدید تا مناسب سازی همه ساختمان‌های شهرداری

شهردار تهران گفت:کمترین فضای سبز، در منطقه ۱۰ تهران وجود دارد که یک بوستان در این منطقه امروز افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا زاکانی شهردار تهران همزمان با پانزدهمین شنبه امید و افتخار و در آئین بهره برداری از پروژه‌های مناسب سازی معابر و فضاهای عمومی تهران با بیان اینکه دوره جدید مدیریت شهری اهتمام ویژه‌ای به مناسب سازی دارد گفت: تهران بر مدار انسان محوری دیده می‌شود.

وی ادامه داد: میزان مناسب سازی بوستان‌ها تا قبل از مدیریت شهری ششم ۱۲۷ عدد بود اما تا امروز ۵۳ پارک به اتمام رسیده و و تا پایان سال تعداد این پارک‌ها به ۱۱۷ عدد خواهد رسید.

زاکانی با بیان اینکه در حوزه ساختمان‌ها معطل نماندم گفت: مناسب سازی را از ساختمان‌های شهرداری تهران آغاز کردیم و مناسب سازی سایر ساختمان‌ها را هم به هنگام یک الزام در نظر گرفته‌ایم.

شهردار تهران تصریح کرد: اهتمام مدیریت شهری معطوف بر نیاز جامعه است و توجه به کیفیت شهروندان را مورد توجه قرار داده‌ایم.

وی با اشاره به افتتاح بوستان منطقه ۱۰ گفت: این بوستان وسعتی بالغ بر ۶ هزار متر مربع دارد و بالغ بر ۹۰ میلیارد تومان قدرالسهم خرید پارک بود.

زاکانی ادامه داد: سال گذشته در منطقه ۱۷ و در مکانی که بوستان ایجاد شده است فضای مخروبه‌ای بود اما اکنون این محیط تبدیل به بوستان شده است.

شهردار تهران با بیان اینکه از انقلاب تاکنون جهش بسیار خوبی داشته‌ایم گفت: قبل از انقلاب در تمام شهر تهران ۷۲ پارک وجود داشت اما اکنون تعداد این پارک‌ها به بیش از ۳ هزار عدد رسیده است و توجه به توسعه عادلانه در دستور کار است کمترین فضای سبز در منطقه ۱۰ تهران وجود دارد که یک بوستان در این منطقه امروز افتتاح شد.

تمامی ساختمان‌های تهران باید مناسب سازی شوند

در ادامه مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه ستاد مناسب سازی اقدامات بسیاری را انجام داده است گفت: برجسته سازی موزائیک های خیابان‌ها در گذشته مشکلاتی داشته است.

وی ادامه داد: مناسب سازی اگر از ابتدا صورت گیرد هم ارزان‌تر و هم عملیاتی تر خواهد بود و تمامی ساختمان‌های تهران چه خصوصی و چه دولتی باید مناسب سازی شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه شهری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا