معابر غربی پایتخت برای معلولین بهسازی شد


معابر غربی پایتخت برای معلولین بهسازی شد

شهردار منطقه ۹ تهران از انجام اقدامات ویژه در معابر غربی پایتخت در راستای بهسازی و تسهیل دسترسی معلولین و کم‌توانان به خدمات شهری مناسب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمحمدرحیم مرتضوی با بیان اینکه معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۹ تهران با اجرای ضوابط مناسب‌سازی و رفع موانع معماری از ۹ معبر از معابر منطقه، ۵ بوستان و ۳ ساختمان در نیمه اول سال جاری به‌منظور کاهش رفع مشکلات افراد معلول اقدام کرده است، گفت: در همین راستا نسبت به اجرای سه هزار و ۵۰۰ متر مربع کفپوش ،۵۵۰ متر مکعب بتن ریزی، تعمیر و احداث ۱۲ چشمه سرویس بهداشتی ویژه معلولین و نصب ۱۸۵ متر طول دستگرد اقدام شده است.

شهردار منطقه ۹ تهران خاطرنشان کرد: آماده‌سازی و اختصاص هشت محل پارک خودرو ویژه معلولین با استفاده از تابلو و رنگ آمیزی مخصوص مقابل اماکن و فضاهای عمومی و همچنین همسطح سازی و احداث رمپ در ۱۸ تقاطع از معابر غربی تهران از دیگر اقدامات انجام شده در غرب پایتخت است.

وی اظهار کرد: از آنجایی که اجرای ضوابط مناسب سازی با نیاز جامعه معلولین، تردد سایر افراد جامعه را نیز بهبود می‌بخشد مناسب سازی محیطی، مرتفع کردن موانع فیزیکی و مساعد کردن محیط برای انجام فعالیت افراد کم توان مورد توجه ویژه شهرداری منطقه ۹ است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه شهری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول