مشخصات کامل سری شیائومی 13 قبل‌از رونمایی رسمی فاش شد


مشخصات کامل سری شیائومی 13 قبل‌از رونمایی رسمی فاش شد

مراسم رونمایی سری شیائومی ۱۳ که ابتدا قرار بود در ۱۰ آذر برگزار شود، به‌تأخیر افتاد و حالا مشخصات مربوط به حافظه‌ی ذخیره‌سازی، رم، دوربین و رنگ‌‌بندی این گوشی‌ها قبل‌از معرفی رسمی فاش شده‌ است.

افشاگری به‌نام ایشان آگاروال می‌گوید شیائومی ۱۳ و شیائومی ۱۳ پرو در مدل ۱۲۸ گیگابایتی با رم ۸ گیگابایت، ۲۵۶ گیگابایتی با رم ۸ گیگابایت و ۵۱۲ گیگابایتی با رم ۱۲ گیگابایت عرضه خواهند شد. مدل‌های پایه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی این گوشی‌ها از حافظه‌ی ذخیره‌سازی UFS 3.1 بهره خواهند برد درحالی‌که سایر نسخه‌ها به حافظه‌ی ذخیره‌سازی UFS 4.0 مجهز شده‌اند. شایان‌ذکر است همه‌ی مدل‌های این دو گوشی از رم LPDDR5X استفاده خواهند کرد.

به گزارش GSMArena، سری شیائومی ۱۳ حداقل در چهار رنگ و همچنین یک نسخه‌ی محدود با رنگ‌بندی و طراحی ویژه عرضه خواهند شد. این دستگاه در رنگ آبی، سبز، مشکی و سفید دردسترس مشتریان قرار خواهند گرفت.

مشخصات کامل سری شیائومی 13 قبل‌از رونمایی رسمی فاش شد

افشاگر دیگری به‌نام Panda is Bald، اطلاعاتی درمورد دوربین، ظرفیت باتری و سرعت شارژ هردو مد شیائومی ۱۳ به‌اشتراک گذاشته است. به گفته‌ی این مبنع، شیائومی ۱۳ از دوربین اصلی ۵۴ مگاپیکسلی با حسگر IMX800 سونی و پشتیبانی از لرزش‌گیر اپتیکال تصویر (OIS) بهره خواهد برد.

دستگاه مذکور همچنین به یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق‌عریض با حسگر OmniVision OV13B و یک دوربین تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با حسگر S5K3K1 سامسونگ با قابلیت بزرگ‌نمایی اپتیکال ۳٫۲ برابری مجهز خواهد شد. به‌نظر می‌رسد شیائومی ۱۳ معمولی از باتری ۴۵۰۰ میلی آمپرساعتی، شارژ سیمی ۶۷ وات و شارژ بی‌سیم ۵۰ وات استفاده خواهد کرد.

ازطرف دیگر، انتظار داریم شیائومی ۱۳ پرو به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با حسگر یک اینچی IMX989 سونی و پشیبانی از لرزش‌گیر اپیتکال تصویر مجهز شود. این گوشی همچنین از یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی فوق‌عریض JN1 سامسونگ و یک دوربین تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی JN1 سامسونگ با قابلیت بزرگ‌نمایی اپتیکال ۳٫۲ برابری بهره خواهد برد. از دیگر مشخصات احتمالی این محصول می‌توان به باتری ۴۸۲۰ میلی آمپرساعتی، شارژ سیمی ۱۲۰ وات و شارژ بی‌سیم ۵۰ وات اشاره کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403