4 کشته و 27 مصدوم در 3 تصادف مرگبار در چهارمحال و بختیاری


4 کشته و 27 مصدوم در 3 تصادف مرگبار در چهارمحال و بختیاری

ایسنا نوشت: معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از جانباختن چهار تن و مصدومیت ۲۷ دیگر درپی وقوع سه تصادف رانندگی در صبح امروز خبر داد.

مرتضی مرادی‌پور درباره جزییات این تصادف اظهار کرد: ساعت ۷:۱۸ صبح امروز یک مورد تصادف بین دو خودرو سواری در استان چهارمحال و بختیاری به سامانه ۱۱۲ سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اطلاع داده شد که بلافاصله پس از آن نیروهای امدادی به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این تصادف در لردگان، محور خانمیرزا-فلارد (سه راهی ده سیله) رخ داده بود ادامه داد: نیروهای امدادی هلال احمر با حضور در محل مشاهده کردند که یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ و یک دستگاه خودرو سمند با یکدیگر برخورد کردند. البته دلیل این برخورد باید از سوی کارشناسان مربوطه پلیس راهور بررسی و سپس اعلام شود.

4 کشته و 27 مصدوم در 3 تصادف مرگبار در چهارمحال و بختیاری

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: در پی وقوع این تصادف شش نفر دچار حادثه شده بودند که نیرو های امدادی بلافاصله با حضور در محل به وضعیت جسمانی آسیب دیدگان رسیدگی کردند. در نهایت در این حادثه چهار نفر دچار مصدومیت شده و دو تن به دلیل شدن جراحات جان خود را از دست دادند.

وی در ادامه نیز با اشاره به حادثه دیگری که صبح روز جاری در کیلومتر١٦ محور نجف آباد فولادشهر، روبروی پارک لاله مینا دشت استان اصفهان رخ داد گفت: ساعت ۶:۳۵ امروز تصادفی در محدوده استان اصفهان به جمعیت هلال احمر اطلاع داده شد که نیروهای امدادی بلافاصله خود را به محل رساندند.

مرادی‌پوربا بیان اینکه در این تصادف خودرو وانت مزدا، مینی بوس و سواری پژو پارس با یکدیگر برخورد کرده و ۱۶ تن دچار حادثه شده بودند، گفت:‌ بر اساس گزارش‌ها این حادثه ۱۴ مصدوم و دو کشته برجای گذاشت.

مصدومیت ۹ تن در تصادف بین چهار خودرو سواری

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: ساعت ۶:۱۰ امروز یک مورد تصادف دیگر بین چهار دستگاه خودرو سواری در کیلومتر ١٥ پیش قلعه به آغمزار - بعد از عشق آباد در استان خراسان شمالی به سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اطلاع داده شد.

وی ادامه داد: در این تصادف ۹ تن دچار حادثه شدند که نیروهای امداد و نجات با حضور در محل اقدامات درمانی اولیه را برای آن‌ها انجام دادند. از تعداد کل حادثه دیدگان چهار تن برای ادامه روند درمان به مراکز درمانی منتقل شده و پنج نفر در محل درمان شدند.

بیشتر بخوانید:

271

کد خبر 1702407

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث جاده ای

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ایران با چه موشک‌هایی آسمان منطقه را به 2 نقطه در فلسطین اشغالی دوخت؟