نجات دهنده زندگی همسر سابق امین حیایی را ببینید! + عکس


نجات دهنده زندگی همسر سابق امین حیایی را ببینید! + عکس

استوری جدید همسر سابق امین حیایی در اینستاگرام را می بینید.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ مونا بانکی پور، همسر سابق امین حیایی با انتشار عکسی در اینستاگرام نوشت: از آینه بپرس نام نجات دهنده ات را...

مونا بانکی پور متولد خرداد ۱۳۵۹ است. او دانش آموخته رشته کارگردانی است و فعالیت خود را از بازیگری شروع کرد. بعد طلاق از امین حیایی به خارج از کشور رفت و حالا بعد از مدت ها به ایران آمده است.

نجات دهنده زندگی همسر سابق امین حیایی

نجات دهنده زندگی همسر سابق امین حیایی را ببینید! + عکس

ازدواج مونا بانکی پور و امین حیایی

مونا بانکی پور در سال ۱۳۷۴ با امین حیایی ۲۵ ساله ازدواج کرد اما این زندگی بعد از یکسال با بدنیا آمدن فرزندشان دارا به طلاق ختم شد. اوایل جدایی سر حضانت دارا با امین حیایی به مشکل خورد اما با گذشت مدتی همسرش امین حیایی رضایت داد دارا، پیش مادرش بزرگ شود.

مونا بانکی پور درباره حضانت پسرش گفته است: دارا سال هاست که با من و مادر بزرگش فرزانه داوری زندگی می کند و تا به امروز یک روز هم از هم دور نبودیم. اما متاسفانه اینطور من را قضاوت کردند که من پسرم را رها کردم و برای مدت طولانی به خارج از کشور رفتم و بعد که دارا بازیگر شده به ایران برگشتم.

رابطه امین حیایی و همسر سابقش

او درباره رابطه اش با همسر سابقش گفته است: در حال حاضر ارتباطمان با آقای حیایی خیلی بهتر شده و کدورت ها و گذشته های ناراحت کننده را هردو کنار گذاشتیم و به یک اندازه بهترین پدر و مادر برای دارا بودیم.

یکی از سوژه های داغ زندگی همسر سابق امین حیایی طرز لباس پوشیدنش است. او بیشتر به پوشیدن لباس های مدل پسرانه علاقه دارند، اهل فوتبال و از طرفداران تیم ملی فرانسه می باشد و مدتیست خوانندگی را هم شروع کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403