بررسی اعتراض هیأت تطبیق به اصلاحیه اخذ مطالبات شهرسازی


بررسی اعتراض هیأت تطبیق به اصلاحیه اخذ مطالبات شهرسازی

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: نامه فرماندار تهران مبنی بر اعتراض هیأت تطبیق به اصلاحیه مصوبه نحوه اخذ مطالبات حوزه شهرسازی شهرداری تهران در صحن شورا بررسی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا نادعلی، با اشاره به برگزاری یکصد و یازدهمین جلسه از ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران در روز یکشنبه ۱۳ آذر ماه ۱۴۰۱، اظهار کرد: در ابتدای جلسه و قبل از رسیدگی به دستورات جلسه صحن این هفته، احمد صادقی در صحن شورا نطق پیش از دستور خواهد داشت.

وی با بیان اینکه پس از آن بررسی نامه فرماندار تهران در خصوص ۲ مصوبه اخیر شورای شهر تهران به عنوان دو دستور نخست خواهد بود، یادآور شد: نامه فرماندار تهران مبنی بر اعتراض هیأت تطبیق به اصلاحیه مصوبه نحوه اخذ مطالبات حوزه شهرسازی شهرداری تهران و اصلاحیه مصوبه فرآیند حمایت از ناشران، موزعین و کتاب فروشان است که اعضای شورا روند آن را بررسی و موارد لازم را اصلاح خواهند کرد.

نادعلی در پایان با بیان اینکه دستور سوم تا ششم صحن علنی فردا نیز به موضوع حسابرسی از شهرداری مناطق تهران اختصاص دارد، خاطر نشان کرد: مقرر شده تا در جلسه فردا گزارش رسمی حسابرس شورای شهر تهران در خصوص سال‌های مالی ۹۶ لغایت ۹۹ مناطق ۲و ۴و۶ و۱۱ شهرداری تهران از سوی کمیسیون برنامه و بودجه قرائت شود و در خصوص آن بررسی‌های لازم توسط اعضا صورت بگیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه شهری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا