باید روحیه مقاومت مردم در برابر دشمنان را تقویت کنیم


باید روحیه مقاومت مردم در برابر دشمنان را تقویت کنیم

آیت الله حسینی ضمن تاکید بر اینکه باید روحیه مقاومت مردم در برابر دشمنان این مرز و بوم را تقویت کنیم، گفت: روحانیت همیشه متولی بوده و به نفع مردم در ابعاد مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، علمی و شخصیتی تلاش کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله سید نصیر حسینی ظهر امروز (۸ آذر ماه) در نشست با تعدادی از روحانیون استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه «جهاد تبیین» بر حضور روحانیت در میدان مبارزه با توطئه های دشمنان تاکید کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج با اشاره به ضرورت هم افزایی، همفکری و احساس مسئولیت نسبت به انجام وظایف، گفت: روحانیت وظیفه سنگینی در زمینه تبیین نسبت به اهداف دشمن بر عهده دارند.

وی با اشاره به آیه ای که در پایان دیدار مقام معظم رهبری با دانش آموزان بسیجی قرائت شد، خاطرنشان کرد: دشمنان فکر می کنند با راه اندازی اغتشاش ها می توانند انقلاب را شکست دهند که این آرزو را به گور خواهند برد.

باید روحیه مقاومت مردم در برابر دشمنان را تقویت کنیم

آیت الله حسینی به شرایط سختی که مردم از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون توسط دشمنان برای آنها ایجاد شده اشاره کرد و ادامه داد: دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با تحمیل جنگ هشت ساله، تهدید، تحریم، اقتصادی، ترور و ... تلاش بسیاری برای شکست نظام جمهوری اسلامی انجام دادند، ولی به لطف الهی، حضور باشکوه و با بصیرت مردم در همه عرصه ها این توطئه ها با شکست مواجه شده است.

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر اینکه باید روحیه مقاومت مردم در برابر دشمنان این مرز و بوم را تقویت کنیم، اظهار کرد: روحانیت همیشه متولی بوده و به نفع مردم در ابعاد مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، علمی و شخصیتی تلاش کردند و مردم نیز این موضوع را درک کرده و عموم مردم روحانیت را دوست دارند.

باید روحیه مقاومت مردم در برابر دشمنان را تقویت کنیم

وی تصریح کرد: گاهی شاید اراذل و اوباش به تحریک دشمنان اقدامی در برخی از نقاط انجام می دهند، ولی عموم مردم انقلاب و نظام را دوست دارند.

آیت الله حسینی رسالت روحانیت را در مقطع کنونی نسبت به گذشته سنگین تر دانست و افزود: هم اکنون دشمنان در حال غرق شدن بوده، نفس های آخر را می کشند و با تحریک عده ای دست به اقداماتی می‌زنند، ولی شکست خواهند خورد.

باید روحیه مقاومت مردم در برابر دشمنان را تقویت کنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان