تاکید اسطوره لیورپول بر احترام به قوانین قطر در جام جهانی 2022


تاکید اسطوره لیورپول بر احترام به قوانین قطر در جام جهانی 2022

«جان بارنز» فوتبالیست سابق تیم لیورپول در گفت و گوی تلویزیونی در راستای برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ بر احترام به قوانین قطر تاکید کرد و در ادامه بار دیگر نسبت به سخنان اهانت آمیز نخست وزیر سابق انگلیس درباره زنان مسلمان انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از عربی 21، «جان بارنز» فوتبالیست سابق تیم لیورپول در گفت و گوی تلفنی با یکی از شبکه های انگلیسی درباره موضع خود در برابر اقدامات قطر گفت: باید به قوانین و فرهنگ قطر در جام جهانی 2022 که تا 18 دسامبر در این کشور ادامه دارد، احترام گذاشت.

وی در این گفت و گو بار دیگر از سخنان بوریس جانسون، نخست وزیر سابق انگلیس مبنی بر اهانت به زنان و شبیه کردن زنان به صندوق پستی انتقاد کرد و گفت: چگونه باید ببنیم او چه گفته است؟ این چیزی است که باید فکر کنیم.

وی افزود: قطر از زمانی که افتخار برگزاری مسابقات جام جهانی را به دست آورد، همه را به حضور در فینال جام جهانی دعوت کرد ما باید به فرهنگ، مذهب و قوانین آنها احترام بگذاریم.

اسطوره لیورپول در مورد ممنوعیت مشروبات الکلی در ورزشگاه های قطر گفت: شما می توانید مشروب بنوشید، اما اینکه الان 90 دقیقه در زمین نمی توانید مشروب بنوشید. این قانون قطر است، آیا می توانیم 90 دقیقه بدون الکل زندگی نکنیم؟

پایان پیام/43

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید