زندانی مرخصی می‌گرفت تا سرقت کند


زندانی مرخصی می‌گرفت تا سرقت کند

جانشین انتظامی استان سمنان از دستگیری سارق و اعتراف وی به ۳۰ فقره سرقت خبر داد و افزود: متهم سرقت‌ها را در زمان مرخصی زندان انجام می‌داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ سید علی میر احمدی ، اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو و قطعات آن در سطح شهرستان سمنان، دستورات لازم به منظور بررسی دقیق و همه‌جانبه موضوع صادر شد.

وی به اجرای گشت‌های هدفمند و شبانه‌روزی مأموران انتظامی اشاره و افزود: گشت کلانتری ۱۳ گلستان، سرانجام حین گشت زنی سطح حوزه استحفاظی، فردی را در حال سرقت یک دستگاه پراید مشاهده که وی به‌محض حضور مأموران از محل متواری می‌شود.

جانشین انتظامی استان سمنان افزود: مأموران پس از بررسی موشکافانه موضوع و با استفاده از تجهیزات هوشمند پلیسی، موفق به شناسایی هویت سارق شدند و عیان شد که سارق زمان وقوع سرقت‌ها، در زمان مرخصی زندان به سر می‌برده که پس از اتمام مدت مرخصی به زندان مراجعه نکرده و فراری است.

میراحمدی با بیان اینکه سارق متوجه تعقیب و مراقبت پلیس می‌شود و به منظور از بین بردن ظن به سرقت، سریع خود را به زندان معرفی می‌کند ادامه داد: با هماهنگی قضایی متهم از زندان تحویل و برای بررسی بیشتر به کلانتری منتقل شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم در بازجویی فنی و تخصصی پلیس، پس از مواجهه با مدارک و مستندات، لب به اعتراف گشود و به ۳۰ فقره سرقت خودرو و قطعات خودرو اقرار و با دستور قضایی روانه زندان شد.

میراحمدی در پایان با قدردانی از مشارکت هوشمندانه و مؤثر شهروندان با پلیس در اجرای هرچه بهتر مأموریت‌های مختلف، از آنان خواست تا همواره هشدارهای پلیسی را در راستای پیشگیری از وقوع سرقت‌های گوناگون موردتوجه و استفاده قرار دهند.

منبع:رکنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)