ایلان ماسک: اپل بزرگ‌ترین مشتری تبلیغاتی توییتر است


ایلان ماسک: اپل بزرگ‌ترین مشتری تبلیغاتی توییتر است

درحالی‌که نمایش تبلیغات اپل در توییتر دوباره آغاز شده است، ایلان‌ ماسک می‌گوید سازنده‌ی آیفون بزرگ‌ترین مشتری تبلیغاتی این پلتفرم اجتماعی محسوب می‌شود.

ایلان ماسک تأیید کرد که اپل فعالیت تبلیغاتی خود را به‌طور کامل در توییتر از سرگرفته است. این اتفاق درحال رخ می‌دهد که حدود یک هفته قبل، ماسک علناً اپل را به‌دلیل متوقف کردن تبلیغات خود در توییتر، مورد انتقاد قرار داد و این سؤ‌ال را مطرح کرد که آیا غول فناوری مستقر در کوپرتینو از آزادی بیان در آمریکا متنفر است.

اپل هیچ‌وقت توقف تبلیغات خود را در توییتر تکذیب نکرد. علاوه‌براین نشانه‌ای وجود نداشت که آیا تصمیم به کاهش تبلیغات این شرکت در توییتر به‌دلیل تصاحب ماسک اتخاذ شده یا صرفاً تغییری کلی در پایان ماه بوده است.

به گزارش 9to5Mac، ماسک روز چهارشنبه‌ هفته‌ی قبل در اپل‌پارک با تیم‌ کوک دیدار کرد. ظاهراً جلسه‌ی این دو مدیرعامل به‌خوبی پیش رفت و ماسک گفت که کوک می‌گوید اپل هرگز برنامه‌ای برای حذف توییتر از اپ‌استور نداشته است.

مالک توییتر، درجریان رویداد اخیر این شبکه‌ی اجتماعی تأیید کرد که اپل بار دیگر تبلیغات خود را در این پلتفرم افزایش داده است. ماسک می‌گوید اپل فعالیت‌های تبلیغاتی خود را در توییتر ازسر گرفته است و شرکت کوپرتینویی درواقع بزرگ‌ترین مشتری تبلیغاتی این پلتفرم اجتماعی محسوب می‌شود؛ بدین‌ترتیب ارتباط با اپل برای توییتر بسیار اهمیت دارد.

اظهارات ماسک پس‌از گزارشی که واشنگتن‌پست در اوایل هفته‌ی جاری منتشر کرد مطرح شده‌اند. در گزارش مذکور اشاره شده بود که اپل در فاصله‌ی زمانی بین ۱۰ تا ۱۶ نوامبر حدود ۱۳۱۶۰۰ دلار برای تبلیغات در توییتر هزینه کرده است که نسبت به ۲۲۰۸۰۰ دلار در فاصله‌ی بین ۱۶ تا ۲۲ اکتبر کاهش یافته است.

البته اپل هیچ‌یک از اطلاعات مربوط به هزینه‌های تبلیغاتی خود را به‌طور عمومی فاش نمی‌کند. هیچ روشی وجود ندارد تا از میزان دقیق بودجه‌ی تبلیغاتی سازنده‌ی آیفون در توییتر مطلع شویم. به‌هرحال ظاهراً هزینه‌های تبلیغات اپل در شبکه‌ی اجتماعی تحت مالکیت ایلان ماسک درطول سال روند کاهشی داشته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق