مراقبت و درمان در منزل


به زبان ساده مراقبت و درمان در منزل یعنی برای بیمار یا سالمند و هر فرد دیگری از خدمات پرستاری در منزل و خدمات پزشکی در منزل استفاده میشود. تیم درمانی و پرستاری نگهداری و مراقبت های پزشکی لازم را در محل زندگی شما انجام می دهند و این گروه از...

مراقبت و درمان در منزل

به زبان ساده مراقبت و درمان در منزل یعنی برای بیمار یا سالمند و هر فرد دیگری از خدمات پرستاری در منزل و خدمات پزشکی در منزل استفاده میشود. تیم درمانی و پرستاری نگهداری و مراقبت های پزشکی لازم را در محل زندگی شما انجام می دهند و این گروه از پرستاران حرفه ای، پزشکان عمومی و پزشکان متخصص تشکیل شده است.

استفاده از خدمات درمان در منزل

قطعا استفاده از خدمات پرستاری در منزل و خدمات پزشکی در منزل کمک فراوانی به بیماران و سالمندان خواهد داشت. هر فردی می تواند از این خدمات درمانی استفاده کند اما معمولاً در مراقبت از سالمند در منزل نیاز ویژه ی به چنین مواردی احساس می شود.

بیشترین متقاضیان دریافت خدمات پزشکی در منزل و خدمات پرستاری در منزل به گروه های زیر تعلق می گیرد:

  • سالمندان به دلیل اینکه جابجایی و تردد برای آنها سخت و دشوار است یا امکان دارد با بیماری‌هایی نظیر آلزایمر دست و پنجه نرم کنند از خدمات پزشکی در منزل استفاده می نمایند
  • اکثر افرادی که بیماریهای صعب العلاج دارند به حمایت عاطفی و مراقبت نیاز دارند.
  • افرادی که به تازگی عمل جراحی را انجام داده اند برای اینکه به بهبودی کامل برسند از خدمات درمانی در منزل استفاده می کنند.

مراقبت و درمان در منزل

طی سال‌های اخیر وجود ویروس کرونا سبب شد تا افراد زیادی از رفتن به مراکز درمانی اجتناب کنند و متاسفانه آزمایش های ضروری یا جلسات فیزیوتراپی شان را با موفقیت به اتمام نرساند اما از ساده ترین خدمات مثل تزریق سرم در منزل تا انجام فیزیوتراپی در منزل امکان پذیر بوده و میتوان در زمان مراقبت از سالمند در منزل یا بیمار به راحتی از آنها استفاده کرد.

انتخاب بهترین مرکز ارائه دهنده خدمات پزشکی و پرستاری

قبل از اینکه شما با شرکت مورد نظرتان تماس بگیرید باید انتظارات و نیازهای پرستاری و درمانی خودتان را در یک لیست کامل بنویسید چرا که پس از تماس با ارائه دهندگان خدمات پرستاری در منزل و خدمات پزشکی در منزل متوجه خواهید شد که آیا آنها می توانند نیازهای خاص شما را برطرف کنند یا خیر و اگر سوالی در این رابطه دارید حتما در تماس یا به صورت مراجعه حضوری بپرسید تا جای هیچ شکی برای شما باقی نماند.

استفاده از نظر و تجربیات دیگران هم در انتخاب مجموعه ارائه دهنده خدمات پزشکی در منزل و پرستاری کمک فراوانی به شما خواهد داشت اما مجموعه های معتبری نظیر آرین طب به دلیل اینکه دارای مجوزهای لازم از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی هستند این اطمینان را به شما خواهند داد که بالاترین کیفیت را در خصوص خدمات مورد نظرتان دریافت می کنید و از پرستاران و متخصصینی استفاده می شود که مطابق با نیاز شما دارای سابقه کاری مرتبط و تحصیلات هستند و آموزش ها و مهارت های ویژه ای را با موفقیت پشت سر گذاشته اند.

خدمات ویژه آرین طب شامل مواردی چون گفتار درمانی در منزل، سونوگرافی در منزل، نوار قلب در منزل، رادیولوژی در منزل، پانسمان، فروش تجهیزات پزشکی، مشاوره روانشناسی، مراقبت از سالمند در منزل، مراقبت از کودک در منزل، فیزیوتراپی در منزل، تزریق سرم در منزل، پرستاری آی سیو در منزل، آزمایشگاه آنلاین، داروخانه آنلاین، اجاره تجهیزات پزشکی، ویزیت پزشک متخصص در منزل، پزشک عمومی در منزل، خدمات پرستاری در منزل، تست پی سی آر و آزمایش آنتی بادی میباشد.

مراقبت و درمان در منزل

هزینه درمان در منزل به چه صورت است؟

با توجه به شرایط شما و خدماتی که موردنظرتان است هزینه درمان در خانه مشخص خواهد شد؛ البته در اکثر مواقع شما می توانید صرفه‌جویی‌های در هزینه هایتان داشته باشید چرا که هزینه حمل و نقل و اقامت در بیمارستان را پرداخت نمی کنید و در محیط خانه این اقدامات درمانی برای شما انجام میشود.

خدمات بهداشتی و درمانی شامل دامنه بسیار گسترده خواهد بود و می توان از انواع خدمات مراقبتی و پرستاری در منزل استفاده کرد. می توانید برای تشخیص و درمان بیماری هایتان از ویزیت پزشک متخصص در منزل استفاده کنید یا اگر نیاز به بهبود گفتار خود دارید گفتار درمانی را بکار بگیرید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403