اسکالونی: جام جهانی خیانت‌کاری بزرگ است


اسکالونی: جام جهانی خیانت‌کاری بزرگ است

لیونل اسکالونی، مربی تیم ملی آرژانتین، معتقد است که جام جهانی بار‌ها به تیم‌های مدعی اول قهرمانی خیانت کرده است.

تیم ملی آرژانتین در حالی پای به جام جهانی 2022 گذاشت که همراه برزیل مدعی شماره یک قهرمانی بود، ولی در اولین بازی به عربستان باخت و همه را شوکه کرد. آلبی‌سلسته، اما توانست خودش را جمع و جور کند و با برتری مقابل مکزیک و لهستان به عنوان صدرنشین راهی یک هشتم نهایی شد. تیم تحت هدایت لیونل اسکالونی شب گذشته با پیروزی دشوار ۲-۱ برابر استرالیا به یک چهارم نهایی رفت و اکنون باید برابر هلند قرار بگیرد.

اسکالونی در مورد اینکه تیمش را مدعی شماره یک قهرمانی می‌دانند، گفت: «همیشه تیمی که بهتر بازی می‌کند و حریفان را جارو می‌کند، قهرمان نمی‌شود. بار‌ها شاهد سورپرایز‌های بزرگی در جام جهانی بوده ایم و این دوره هم پر از شگفتی بوده است. از این حیث جام جهانی خیانتکاری بزرگ است و نمی‌توان به آن اعتماد کرد.»

مربی آرژانتین ادامه داد: «راه درازی تا قهرمانی پیش رو داریم و حالا باید به مصاف هلند برویم. رویارویی با لوئیس فن‌خال (مربی هلند) برای من باعث افتخار است. فن‌خال وقتی در بارسا بود، یک الگوی مربیگری محسوب می‌شود و در آن زمان من برای دپورتیوو لاکرونیا بازی می‌کردم. مربیان زیادی سعی کرده اند از سبک او تقلید کنند. این از خوبی‌های فوتبال است که حالا شانس این را دارم تا تیمم را برابر تیم او به میدان بفرستم. ایده‌های تاکتیکی فن‌خال مشخص است و هلند او تیم بسیار خوبی است. آن‌ها هم مثل هر تیم دیگری نقاط قوت و ضعفی دارند و یک بازی تاریخی و حساس خواهد بود که متاسفانه به حذف یک تیم منجر می‌شود.»

اسکالونی: جام جهانی خیانت‌کاری بزرگ است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در