امبر هرد بیخیال جانی دپ نشده است


امبر هرد بیخیال جانی دپ نشده است

امبر هرد پس از شکست از جانی دپ، به دنبال محاکمه‌ای دیگر برای افترازنی در ایالت دیگری است.

وکلای امبر هرد به منظور ابطال رأی دادگاه ویرجینیا، در درخواست تجدیدنظر چندین صفحه‌ای خود مدعی شده اند که دادگاه در شرایط و ایالت نادرستی برگزار شده است و قاضی در این رابطه دچار اشتباه شده است.

چند ماه از پیروزی جانی دپ در دادگاه می‌گذرد؛ پرونده‌ای که امبر هرد تلاش کرد همسر سابقش را به آزار جسمی و جنسی متهم کند و برای این که پیروز شود از روش‌های مختلفی هم استفاده کرد، اما باز هم نتوانست پیروز شود. از اینرو، وکلای امبر هرد به لغو حکم هیئت منصفه امید و درخواست تجدیدنظر دارند.

این پرونده بیشتر روی این موضوع متمرکز بود که آیا اتهامات امبر هرد مبنی بر این که جانی دپ، به طور مکرر، او را مورد آزار فیزیکی قرار داده است، صحت دارد یا خیر؟! که جانی دپ هم به طور کامل، اتهامات امبر هرد را رد و در طول دادگاه، بار‌ها ثابت کرد که این بازیگر خانم به رابطه آن‌ها تجاوز و خیانت کرده است.

امبر هرد بیخیال جانی دپ نشده است

حال، با توجه به این که وکلای امبر هرد، مجموعه‌ای از ایرادات قانونی را درمورد این پرونده مطرح کرده و مدعی شده اند که محاکمه در شرایط نادرستی برگزار شده چراکه قاضی به برخی از شواهد پرونده اعتنایی نکرده و آن‌ها را کنار گذاشته است، اگر دادگاه ایالتی دیگر به برگزاری مجدد جلسات بررسی به پرونده این دو بازیگر مشهور، رأی مثبت دهد، تنها فرصت امبر هرد خواهد بود که برای پیروزی بر جانی دپ تلاش کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس