اطلاعیه سازمان امور دانشجویان درباره بیماری گوارشی دانشجویان


سازمان امور دانشجویان در خصوص بیماری گوارشی دانشجویان دانشگاه‌های صنعتی اصفهان، صنعتی اراک و خوارزمی اطلاعیه‌ای صادر کرد. در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع دانشگاهیان و ملت شریف ایران می‌رساند، به دنبال بروز بیماری گوارشی تعدادی از دانشجویان...

اطلاعیه سازمان امور دانشجویان درباره بیماری گوارشی دانشجویان

سازمان امور دانشجویان در خصوص بیماری گوارشی دانشجویان دانشگاه‌های صنعتی اصفهان، صنعتی اراک و خوارزمی اطلاعیه‌ای صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع دانشگاهیان و ملت شریف ایران می‌رساند، به دنبال بروز بیماری گوارشی تعدادی از دانشجویان دانشگاه‌های صنعتی اصفهان، صنعتی اراک و خوارزمی «پردیس کرج» نظر به اهمیت سلامت دانشجویان، سازمان امور دانشجویان به عنوان حامی حقوق مادی و معنوی دانشجویان، از ابتدای بروز این بیماری، اقدامات نظارتی و پیگیری مسائل بوجود آمده را در این دانشگاه‌ها دنبال نموده و تا حصول نتیجه نیز ادامه خواهد داد.

با توجه به شیوع بیماری‌های تنفسی و گوارشی در فصل پاییز، با پیگیری‌های انجام شده اقدامات نخستین، اعم از آزمایش‌های مختلف از آب آشامیدنی و غذای دانشجویان و همچنین نمونه برداری‌های انسانی صورت گرفته است که نتایج آن در دست بررسی است، و تحقیقات اولیه پاتولوژیست‌ها در دانشگاه صنعتی اصفهان، حاکی از منشا ویروسی این بیماری گوارشی است و در دانشگاه خوارزمی و صنعتی اراک منتظر دریافت نتیجه آزمایشات انجام شده هستیم.

این سازمان با تشکیل کمیته‌ای متشکل از کارشناسان و متخصصان مرتبط ضمن بررسی همه جانبه و بازدید میدانی از دانشگاه‌های مذکور، برنامه ریزی و اقدامات لازم را آغاز نموده است؛ لذا هم‌اکنون شرایط دانشگاه‌ها در حالت پایدار بوده و همکاران ما با هماهنگی دانشگاه‌های علوم پزشکی مربوطه بر کلیه فرایند‌های تهیه، طبخ و توزیع غذا نظارت دارند.

در همین راستا، سازمان امور دانشجویان به دانشگاهیان محترم و خانواده گرانقدر دانشجویان ضمن تأکید بر حفظ آرامش وعدم توجه به شایعات، این اطمینان را می‌دهد که متخصصان حوزه سلامت و مسئولین دانشگاه‌ها در تلاش هستند تا ضمن جلوگیری از تکرار اینگونه اتفاقات با جدیت پیگیر علل و عوامل این حادثه باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو