پیکاپ فوتون تونلند جدید با گیربکس اتوماتیک به صورت رسمی رونمایی شد + فیلم و عکس


پیکاپ فوتون تونلند جدید با گیربکس اتوماتیک به صورت رسمی رونمایی شد + فیلم و عکس

شرکت ایران خودرو دیزل از آخرین محصول خود پیکاپ فوتون تونلند نیوفیس با گیربکس اتوماتیک رونمایی کرد و همچنین طی مراسمی خط تولید این محصول در گروه...

شرکت ایران خودرو دیزل از آخرین محصول خود پیکاپ فوتون تونلند نیوفیس با گیربکس اتوماتیک رونمایی کرد و همچنین طی مراسمی خط تولید این محصول در گروه صنعتی ایران خودرو افتتاح شد.

در حاشیه مراسم افتتاح خط تولید پیکاپ فوتون تونلند نیوفیس با گیربکس اتوماتیک ، مهدی بالو نایب رییس هیات مدیره و معاونت مهندسی شرکت ایران خودرو دیزل ضمن اشاره به تلاش‌های گروه ایران خودرو جهت تکمیل سبد محصولات خود در حوزه حمل و نقل، از حمایت های مدیریت این مجموعه در این خصوص خبر داد و افزود : در بازار خودروهای کار سبک، سهم شرکت ایران خودرو دیزل از حدود 9000 پیکاپ تولید شده در کشور، بیش از 900 دستگاه است‌.

پیکاپ فوتون تونلند جدید با گیربکس اتوماتیک به صورت رسمی رونمایی شد + فیلم و عکسنمای عقب پیکاپ فوتون تونلند نیوفیس با گیربکس اتوماتیک

مشخصات فنی پیکاپ فوتون تونلند نیوفیس با گیربکس اتوماتیک

پیکاپ فوتون تونلند جدید با گیربکس اتوماتیک از یک پیشرانه دو لیتری توربو TGDi بهره می‌برد که توان تولید حداکثر 238 اسب بخار قدرت در 5500 دور در دقیقه و ۳۶۰ نیوتن متر گشتاور در 1750 تا 4000 دور در دقیقه را داراست. یک جعبه دنده اتوماتیک ۸ سرعته ساخت شرکت ZFT نیروی تولیدی را وظیفه انتقال نیرو به 2 محور را برعهده دارد.پیشرانه این خودرو در مبحث تولید آلاینده‌ها استاندارد آلایندگی یورو 6 را پاس می‌کند.

کلاس بدنه فوتن تونلند جدید از نوع پیکاپ دوکابین بوده و بر روی شاسی مستقل قرار گرفته است. سیستم تعلیق جلو در پیکاپ فوتون تونلند جدید از نو مستقل جناقی دوبل و تعلیق عقب از نوع فنر تخت است. رینگ 18 اینچی آلومینیومی چهره زیبایی را به نمای جانبی فوتون تونلند جدید داده است.

پیکاپ فوتون تونلند جدید از سیستم های ABS، EBD، و سیستم های کمکی خودرو مثل ESP و TCS و همچنین سیستم Auto Hold بهره می برد. مودهای رانندگی اکو و اسپورت، سیستم رادار هشدار برخورد از جلو، ترمز خودکار و سیستم هشدار نقطه کور، سیستم کروز کنترل، سیستم نمایشگر باد تایرها،دوربین 360 درجه، سیستم مولتی مدیا با مانیتور 10,25 اینچی و ... از دیگر امکانات فوتون تونلند جدید محسوب می‌شود.

وزن خالص فوتون تولند 1955 کیلوگرم بوده و وزن ناخالص مجاز 2775 کیلوگرم عنوان شده است.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان